Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 4 z 4)

Audioweb.cz » Autohifi » Pomoc s Autobaterií

  Stránky: ««« 1 2 3 4

RSS

Příspěvky [61 až 66 z 66]

(upravil luta 1. 3. 2009 11:07)

Re: Pomoc s Autobaterií

u toho bastlení otáčkoměru do felcky vidím jeden větší zádrhel..a to ten, že otáčkoměr se beztak napojuje do konektoru od řídící jednotky (musíš zjistit kde co a jak)...takže nejlepší je tam dát origo palubku s otáčkoměrem, než se s tím patlat a zjišťovat jakou to dává f vzhledem k ot. motoru ..u starejch škodovek s rozdelovači a kladívkem to bylo jednoduché..200hz od kladívka =6000ot. jinak otáčkoměr jde mnoha způsoby vyrobit..jeden docela starý je založen na tvarovacim obvodu co nabíjí kondík na napětí a indikátory vybuzení podle napětí budí led..Nebo (a ten bych popř řešil) použít jednočip př. atmega8, na vstup mu prsknout tvarovací člen a výstup může být libovolný (segment,led,lcd) navíc může měřit i jiné věci (teploty, napětí,..)
takto jsem měřil odtrh kontaktů na š120 s přesností na cca 0,3% smile ale to chce zase umět programovat a mít programátor
takže pro tebe bude asi nejlepší sehnat si z vrakáče přístrojovku.. big_smile

Web

Re: Pomoc s Autobaterií

Otáčkoměr ve felicii jede podle velikosti napětí, že? Tak by se tam dalo dat něco jako je LED indikátor vybuzení a před to trimr pro korekci. Opravte mě jestli se pletu

Re: Pomoc s Autobaterií

Můj názor je takový, že mnohem jednodušší bude sehnat ten origo z felicie než bastlit LED otáčkoměr a navíc to bude i líp vypadat

Web

(upravil luta 1. 3. 2009 12:10)

Re: Pomoc s Autobaterií

jestli tam leze napeti tak jo (zalezi na motoru a řj)..akorat to musiš pak nějak ocejchovat..
viz skoda.panda

Web

(upravil BigDrobek 16. 3. 2009 17:41)

Re: Pomoc s Autobaterií

Souhlasím s dandou. Ten kdo o sobě říka, že umí dobře řídit většinou jenom blbě kecá. A říkat po 1500km že jsi dobrej řidič je blbost, protože i můj otec, který ma najeto přes 500 000km o sobě netvrdí, že je dobrej řidič. Po 1500km nemáš šanci dobře řídit, ani dobře řešit nečekaný situace. I kdyby si byl mistr světa, tohle nefunguje.
Já za rok a kus co mám řidičák mám nalítáno okolo 15 000 km.

Dneska olověnej akumulátor stojí pár kaček. Znám 1,3felicie co jezdí bezproblémů s 25Ah akumulátorem a nemají problém. Z toho rádia nikdy nebudeš tahat pořád plnej výkon a hlavně podle mě na tom rádiu je napsaných 4*50 a ve skutečnosti to bude 4*10W. Něják bych to nehrotil, dal tam nějákou 50Ah baterku a až dojezdí vyměnil. Většinou je to tak těch 4-5 let když jí nevěnuješ nějákou extra péči.
Ono ta baterka prakticky funguje do tý doby než se odpadanýma střepinkama olova šlusnou dvě desky a usmrtí to článek. Jsou v prodeji i prášky co tohleto mají potlačovat a do jistý míry podle jiných fór i fungují.

Edit: S tím otáčkoměrem, pokud je to tam nachystaný, stačí na vrakáči za tři stovky koupit budíky s otáčkoměrem a připojit je. Pokud není, je to trochu komplikovanější, aby to nedopadlo jak u kámoše a golfa 3, že vyměnil budíky a otáčkoměr mu ukazje uplný haluze. smile

Re: Pomoc s Autobaterií

BigDrobek: v některých akumulátorech je již tento prášek aplikován přímo od výrobce. Mám pocit, že ten prášek má zabránit sulfatování nebo jej zmírnit. A to, mám pocit, nemá nic společnýho s opadáváním materiálu z desek.

Příspěvky [61 až 66 z 66]

  Stránky: ««« 1 2 3 4

Audioweb.cz » Autohifi » Pomoc s Autobaterií

Podobná témata


~±«|»¼½¾²³&@µΩπØ$£