biotekk: sečteno a podtrženo, už víš vše, zkus si koupit klidně ty eminence, není nad osobní zkušenost. Smrad ze spálených repráků, příp. na zesilovači svítící ledky protect v půlce hudební produkce, zpravidla když paří nejvíc lidí, si zapamatuješ lépe než rady z diskuzního fóra. Třeba když si koupíš 1850, tak ti tam na první akci nalijou pivo nikdy nevíš.
Crash: Jj, to jsem přesně myslel, tbx má velké mms. Technaři a tekknaři jsou vůbec vysoce náročnou skupinou co se týče dosahovaných akustických tlaků, kam se hrabe metal, elektronická hudba často nerespektuje přirozené spektrální rozložení výkonu, resp. ho posouvá někam jinam. A vysoký příkon, přesně jak říkáš, žádné přestávky mezi písničkama chudinky reproduktorečky... Tady je snad jediná výjimka, lepší mít hromadu PD1850 a krmit to behringrama, RMX 2450 apod. (ne v můstku) a vysvětlit jim, že ty červené ledky na zesících musí občas zhasínat, víc už to prostě hrát nemůže, pak jsou bedýnky relativně v bezpečí co se týče příkonu... je to jako s muzikanty, někteří DJs pochopí a respektují doporučení, nekteří naopak. Ale spíše naopak.
OT: Jedněm týpkům (DNB, tekk) jsem už třikrát půjčoval komplet konce + PA, první akci jsem je skoro seřval (preventivně před produkcí) aby pochopili, co a jak a kolik to vše stojí a kolik by stála oprava atd., po půl roce to samé, chovali se slušně bez mých zásahů, a když přijeli po dalším půlroce, než jsem otevřel hubu a spustil svoje kázání, začali mě ujišťovat, že už vše vědí, tak se jen připíchli a já šel pracovat, vrátil jsem tam na kontrolu po půlnoci a opravdu hráli cca -6dB, konce jenom vlažné, nepřebuzený DJský pultík, pěkná dynamika i zvuk, ani odposlechy nebyly až za roh. Neodstřelili nic. Udělalo mi to hroznou radost. Chce to osvětu mezi systémáky.