Téma: Stavba subwooferu

Dobrý den,

mám na Vás prosbu.
Mám aktivní satelity o výkonu 2 x 150 W RMS,
Reproduktory: 12“ basový, horna
Citlivost (1 W/m): 99 dB
Max. SPL (1m): 126 dB
Frekvenční rozsah: 45 – 20 000 Hz

a chci si postavit aktivní subwoofer k těmto satelitům. Uvažoval jsem o 15 palcovém basovém reproduktoru ( od 25 nebo 30 Hz) a o typu ozvučnice s akustickými obvody. Jako zesilpvač mám vybraný modul 500W s tranzistory MOSFET. Tímto Vás žádám o radu jaký použít reproduktor,  plánek na stavbu bedny, rady, typy atd. Podotýkám, že jsem laik. Chci aby suubwoofer měl pořádné basy a pořádný tlak!!! smile Subwoofer chci používat na hraní na menších akcí.

Děkuji

Re: Stavba subwooferu

Budeš to muset trochu upřesnit, jinak je každá rada na nic. Jaký 12" a jaká horna s jakým driverem, případně pokud jsou to tovární výrobky tak od jaké firmy a jaký model? Ten 500W zesilovač je co zač? A konečně kolik peněz na to máš?

Re: Stavba subwooferu

Satelity jsou tovární výroby od firmy SKYTEC - XXL PA 12“ aktivní. Zesík do subu je od jedné .... firmy vlastní výroby, maximální stálý výkon je 500 W + nějaký ten zdrojík. Max 8 až 10 tisíc.

Re: Stavba subwooferu