(upravil Divally 10. 8. 2008 19:08)

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Jo a co se designu tyce...ta "velka tuningova kara" by musela vypadat fakt efektne s temahle ctyrma fialovejma obludkama:-D
DPecka >> Predpokladam ze nemas interier do fialova;)

A i P3RF3KTuv prispevek o kvalite tohoto repra cosi vypovida...k nahlednuti zde: http://www.ahifi.cz/subwoofery/carpower-sp-252c.html

(upravil redyuri 10. 8. 2008 20:39)

Re: Zástavba místo zadních sedaček

poviem ti to takto, kúp si čo chceš, rady tu ti boli mienené dobre, od skúsených, tvoje praxy, tvoje prejebané investície smile videl som čo dokážu dve 252c v aute a stačilo mi smile
jo, 4 stovky za ten reprák ej veľmi dobrá cena, snáď nahrabeš 1200 káčé a overíš si prax? alebo si socka čo na to nemá? smile

Web

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Teorie v autě neplatí ???
To dokáže napsat jen píča, co by chtěl honit nejlevnější zesilovač od Maca do jednoho ohmu a myslet si, že bude dávat 700W.
Kouknul ses, jaký má ten F1000 na přívodu pojistky a naučili tě ve fyzice na základce Ohmův zákon, čuráku jeden namrzlej? Takový mám fakt nejradši...
Dost dobře si dokážu představit tu tvou praxi. Radši drž tlamu, než ti nějakej chudák naletí a proinvestuje ranec úplně zbytečně.
A naposled : šulíny z ahifi tu máme fakt rádi, asi jako vosiny v prdeli.

Web

(upravil Divally 11. 8. 2008 0:10)

Re: Zástavba místo zadních sedaček

DPecka >> No nic...rozhodni se sam...sam bys mel vedet jak chces aby ti to hralo...

jestli treba takhle (akorat ze s patnactkou) : http://www.youtube.com/watch?v=1K4kd-WHn0g

a nebo treba takhle smile : http://www.youtube.com/watch?v=mDxkRCjmypw

Jen pro info...u toho videa se Sonicem je videt ze na tom ten chlapek ma Phase Evo Opus,coz je prestrojenej Fearless 1000 smile
neni divu kdyz kmenovej vyrobce je stejnej.

Jinak k Sinclairovy se vyjadrovat nebudu...ocividne jen nesnese kritiku :-P
Ale je mi to fuk...s takovejma lidma si stejne nemam co rict...umej kolem sebe jen prskat.

Navic rikal sem ze do 2 ohm da Fearless cca 700W RMS...a do 1 ohm ho taky zapojis a hraje uplne stejne.
Co se tyce pojistek...3x30A na 700W RMS...to je pohoda!

A co se tyce me...ja tu nikoho neuchvacuju ohmovo ani jinejma zakonama a nerikam jak nahlas diky narustu citlivosti ti to bude hrat...
Ja jezdim na hifi srazy a tam ty kombinace vidim..a slysim jak to hraje!

Proste kdyz jeden dobrej basak poradne nakrmis,tak ti udela vic radosti nez 4 nedokrmeny ubozacci:-)

Ale kdyby ses prece jen rozhodnul pro ty fialovy papirovy hruzy:-D tak na ne kup aspon naky chromovy ramecky nebo se ty vasi tuningovy kare vsichni vysmejou:-D

Re: Zástavba místo zadních sedaček

tak o je zas masakr smile) jestli teorie v aute neplati, tak to si ho urvu a zahodim, pac ja ziju cely leta v tom, ze fyzikalni zakony plati vzdy a vsude, byt ruzny a s ruznymi dusledky/projevy. Nejvic se mi libi, jak po prevzeti Phase Linear Magnat a Mac dela v kazdym druhym zesiku prestojeny Opusy za zlomek ceny a ze z toho leze zvuk na hovno uz nikoho nezajima.

(upravil Divally 11. 8. 2008 0:40)

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Uznavam ze s tou teorii sem to asi trochu prehnal smile ale to ze akustika v aute je neco naprosto odlisnyho nez akustika mistnosti je fakt.
Kazdopadne nechapu proc vsechny te prispevky se drzej toho MACa ?
DPecka chtel SW a ne amp!
O F1000 sem se zminil ptz sem Sonica slysel zrovna na posledy na nem.
Navic je to nejlevnejsi mono co znam...a jak myslis ze kvalitativne vypadal ten levnej 300W zesik co by mel budit ty 4 carpowery ?:-D
Nejlip nakej 4kanal co se po prehrati bude vypinat?Super...:-)
Nemyslim to zle...
Ale celkova debata je nakonec od SW uplne nekde jinde....

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Opravdu kvalitní a poctivě udělaný 300-400W zesík nadělá rozhodně větší službu než ojebanej (a pojebanej) sráč s velým nápisem "700Watt". A když řekl Sinclair že ten Fearless 1000 je ojebaná mrcha tak si to nikdo na tomto foru nedovolí zpochybnit. To jenom ty. Zkus hádat proč (ne, vlezdoprdelismus to rozhodně není).

(upravil sinclair 11. 8. 2008 5:39)

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Očividně nesnesu kritiku ČEHO? Toho, že se snažím uvažovat v reálných číslech ???
Jo, prskám kolem sebe desítky týdně opravených zesilovačů od Buldoka a Maca, který odkráglovali podobný čuráci, jako jseš ty - ti, co neumí ani přemýšlet, ani počítat.
Ty zesilovače znám detailně zevnitř a zrovna ty mi budeš vykládat, co je a není převlečenej PhaseEvolution.
Můžu tě ujistit, že zrovna F1000 nemá se žádným Phasem vůbec nic společnýho, je to levnej ojebanej monoblok, se kterým bych se já bál hrát do limitu a do čtyř ohmů...
Naučím tě trochu počítat, blbečku. F1000 má pojistky 3x30A, to jest max. odběr z palubní sítě 90A. Při běžícím motoru a mírně zvýšených otáčkách je v palubní síti max. 14V. Maximální příkon toho zesilovače, než začnou lítat pojistky, je tedy 90A x 14V = 1260W. To je příkon, chceš-li odběr.
Energetická účinnost běžných analogových zesilovačů s měničem nepřesahuje 50%, takže naprosto maximální výkon, který by byl ten zesilovač JEN TEORETICKY schopen odevzdat do reproduktorů je asi 600W a teď se nebavíme o zatěžovací impedanci.
Protože ale zesilovač má měnič napětí, který není stabilizovaný a jeho sekundární výstupní napětí při vybuzení klesá, je reálný dosažitelný výkon do impedance 2 ohmy maximálně 400W.
Do čtyř ohmů samozřejmě polovina a pokud ten zesilovač zatížíš pouze jedním ohmem, tak výstupní napětí měniče vlivem velkého proudu o dost spadne, takže výstupní výkon stejně zůstane na oné magické hranici okolo 400W a nevyrazíš z něj víc, i kdyby ses posral.
Výsledkem zatěžování takovýchto levných zesilovačů jedním ohmem či dvěma je enormní proudové přetěžování mosfetů měniče, koncových výkonových tranzistorů zesilovače, přehřívání, vypínání na teplotní jištění, vysokou teplotou vysychají kondenzátory a při plném buzení hrozí brzká destrukce.
Na kterou se ovšem žádná záruka nevztahuje /ono se to totiž dá poměrně dobře poznat, proč zesilovač odešel/ a opravu pěkně zacáluješ keš.
Já už všechny podobně poškozené zesilovače /proražené konce či měnič/ automaticky do záruky neuznávám a necháváme to ty smrady platit.

Malej příklad:
nová řada zesilovačů MacAudio ZX : konkrétně čtyřkanál ZX4500 má udávaný výkon 4x125W/4ohm. To by nebylo nic tak zázračnýho, kdyby ovšem na koncích nebyly osazený TIP35C/36C z Číny, který už při singl kanálech, 4 ohmech a asi 60% buzení švihají mimo SOA..výrobce dovoluje dokonce i můstek, kdy to má odevzdat z jedné dvojice kanálů 300W/4.
Právě před několika hodinami jsem dvě ZX4500 dodělal, obě měly prostřílené koncové tranzistory jak cedník.

Jako slušný zesilovač si umím představit třeba MacAudio Z2200, buď v provozu 2x2ohmy, nebo jako můstek pro napájení té čtyřohmové sérioparalelní sestavy SP-252C.
Z2200 totiž umí odevzdat v můstku do 4 ohm přes 400W a je na to dimenzován.

Právě proto, že F1000 je skoro nejlevnější mono na trhu. Máš pocit, že za pár tisícovek bude umět totéž, jako značkový monoblok zhruba stejného výkonu, ale dvakrát tak drahý?
Proč myslíš, že je nejlevnější? Aby nám číňan moh lézt do prdelí? Hovno, babičko, hovno.
Levný je proto, že je vyrobený ze šuntovýho materiálu a má šuntový vlastnosti, to je celý.

Pro příště bych ti radil Divally držet radši pysk, když o tom víš lautr hovno.
Jezdit po tuningových srazech nestačí a diskutovat s kokoty na ahifi taky ne.
Nepřišel jsi sem mezi smrady, ale mezi houf technicky vzdělaných lidí.

Web

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Mimochodem to samý co ve videu ten sonic mi s felícií na slabšim Rodeku dělá 12TBX100, ale že by mi tam tahle lítal jak zdivočelej, to se mi nezdá.

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Nechapu proc se toho porad tak drzis ?! Chapu ze si pysnej na to ze si pan technik v ty slavny JBP firme...me je to preci uplne jedno...
Ja se s tebou preci tady nehandrkuju o tom jak je fearless brutal zesik oproti ostatnim monoblockum.
To co si tu vsechno napsal je sice moc krasny a hrozne hezky se to cte...a to myslim vazne,mam rad takovyhle odborny texty smile ale ty proste nechapes ze ja sem se snazil naznacit ze uz i z hlediska autohifi je lepsi vybudit poradne jeden poradnej SW nez vybudit malo 4 nejlevnejsi papiraky.

Je to prece uplne to samy o cem ses tu ted rozepisoval ve forme zesilovacu...radsi jeden poradnej neojebanej zesik nez treba 4 (jak rikas) ojebany Fearlesse.

A jestli je to nejaka tvoje osobni nenavist nebo spatna zkusenost s timhle zesikem to ja nevim...ale furt komentujes jen jedno a to samy...Fearless 1000. A pritom cela debata je o SW a ne Fearlessovi.

Jinak Feara sem vybral zamerne...ptz je nejlevnejsi...a myslim si ze bude lepsi nez nejakej 4kanal co y se pri pretizeni vypinal.
Je fakt ze Z2200 by byl asi lepsi vyber...taky vim co umi a sehnat se da v poho za 2000,- (uznavam v ty rychlosti me zrovna on nenapad;-))

Ale zpet k tematu...zauvazujme nad kvalitnim mono zesikem...i kdyz by stal vic....napr. Rainbow Kraftwerk...ne az tak stary dobry zelezo...ale jak si myslis ze by na tom (ackoli to neni zadnej kram) hrali ty nejlevnejsi (neni nutno zduraznovat ze snad i nejhnusnejsi big_smile) SW na trhu..?

O vzhledu tech 252jek se zminuju zamerne...protoze porad musime myslet na to ze to ma bejt tuningova kara...a videt v ni nekdo tohle...moc slavy by si majitel neuzil smile

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Divally, neměl bys tam nějaký pádnější argument? Tyhle tvoje teenagerské kraviny mě už začínají unavovat. Navíc, po sinclairovo příspěvku bys měl lézt kanálama, nikoliv tady ze sebe dělat svými znalostmi ještě většího debila.

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Divally jde vidět že ten reprák z toho prvního videa má pěkně dost a jeho vlastník je pěkněj čurák !!! Jina věřím tomu že 4xCP zahraje lépe.

Re: Zástavba místo zadních sedaček

taky bych řekl takovej "armagedon" dělali kamošovi ve feldě dva debilní hadexy akorád tak hnusně nehučeli což je asi pro tunery asi vrchol blaha. Co je na tom drnčení plechů tak wow? 
když děláš tuningový auto se zástavbou místo sedaček asi nějaký love máš, kup 2 profíky a přehraješ všechny asi to nepůjde moc pod 40hz ale aspoň to bude hrát a ne hučet jak ku..a!!

(upravil Crashpc 11. 8. 2008 18:49)

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Ten sonic to myslím ještě slušně zvládal, ale to že majitel je čůrák platí, stejně jako Divally. Ty normálně trpíš schýzou a autismem zároveň, jinak to nevidim. Na zbylej komentář si počkám. Já bych to zvládl jen neartikulovanejma skřekama, ale třeba sinclair se ještě zmůže na originální nadávky... Nějaký kecy o tom co kterej zesilovač rozhejbe nebo nerozhejbe, to vyprávěj někde medvědům když tomu pyču rozumíš.

Ano, to slušnej nápad. Jeden až dva LF18G401 nebo 18TBX100, a nejdřív to nepřežijí pasažeři, pak auto, a ti okolo budou taky starchy utíkat big_smile

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Divally máš nějakou zášť proti papíru? Já teda ani jeden z těch repráků neslyšel, ale myslim si, že to chce aby mu to dobře hrálo, a ne aby se moh chodit dívat na blejskavý membrány.

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Ono je taky rozdíl tlačit něco repráku s citlivostí 88dB a nebo do 4x93dB smile

Re: Zástavba místo zadních sedaček

to nepochopí....

Re: Zástavba místo zadních sedaček

smile))

Re: Zástavba místo zadních sedaček

Koukám že se ta diskuze trošku zvrtla... Původně jsem se ptal jestli do po postavení zástavby dvoumístnýho auta použít jednu nebo dvě sady komponentních repro, volím tedy 2.
Dále jsem navrhnul repro pro domácí účely protože si myslím že je lepší než autohifi repro. Co jsem tak poslouchal autosuby tak to většinou hučí a nedá se to pořádně poslouchat, nebo se z nich ozývaji divný zvuky při vyšších hlasitostech. A celý box bych chtěl udělat uzavřený, příjdou mi basy pak takový tvrdší. Pokud se pletu prosím poučte mě.
A ještě k těm zesilovačům... Vůbec netušim jakej zesilovač to bude pohánět. Jediný co vim že bude zapojenej do 4 nebo 8 ohmů a ne do 1 nebo do podobný blbosti....
Takže asi tak. ještě musím zvážit možnost použití PA, jsou taky odolný ,,drsnějšímu prostředí"

Web

Re: Zástavba místo zadních sedaček

"Dále jsem navrhnul repro pro domácí účely protože si myslím že je lepší než autohifi repro."

Nebetyčná krávovina, kterou ti moh poradit někdo s IQ pod 80.
Nesvědčí jim vůbec to prostředí v autě, mají malou chrakteristickou citlivost, malou přetížitelnost a některé další aspekty z hlediska TS parametrů, které je z použití v autě víceméně vylučují, maximálně jen jako lowcost řešení nebo nouzovka.
Do auta patří buď autoreprák, nebo PA profík, těm to prostředí nijak neubližuje, jsou na to dělaný.

Web