(upravil stg 29. 4. 2008 3:12)

Téma: solton

zdravím jsem v tomhle oboru laik - mám dotaz - vlastním dvě reprobedny solton stršího data
u jedné z nich začal hrát potšeji výškový reproduktor - oba jsem odpojil proměřil a ukázalo se že jsou
v pořádku
problém je tedy ve výhybce (podle rad lidí big_smile ) bohužel na součástkách na výhybkách není ani bžž a tom
co jsou zač sad
nemáte někdo s těmito bednami zkušenost - respektive nevíte co jsou zač ty výhybky ??
bedny jsou 15/3/1 palců tři pásma 200 w 4 ohmy - solton r.v. ??? smile

edit : jedná se mi o to že nevím jaké hodnoty by měli jednotlivé součástky mít a tudíš ani co hledat
čekat nebo za co je vyměnit - rezistory se asi upekly (pokud to jde) je na nich upečený lepidlo kterým byli přilepeny...
výškáče ukazovaly odpor (oba) 7,4 ohmu a mají být 8 ohmu .. je to OK ?

Re: solton

U tých výškacov myslím je to OK. Chcelo by to premerat vsetky kondy a odpory v tej výhybke a porovnat ich s tou funkčnou. Prípadne povymieňat okrem cievok všetko

Re: solton

7.4 jo ok, ale tim, zes jim zmeril odpor mas sice prvni nastrel, ze jsou ok, zle jeste je propiskni z generatoru (treba PC) nebo tak jestli jsou opravdu dobre - bez vyhybky samozrejme.
Na vyhybce pred vyskacem bude kondenzator a nejake odpory, chce to zmerit. Pokud mas meraka soucastky nejsou popsany, tak neni nic jednodussiho, nez porovnat ten "vadny" kus se zdravym.

A jeste bych predtim vyloucil (pokud jsi to jiz neudelal) chybu jinde, tedy prohodit bedny na zesilovaci, jestli se to prestehuje s bednama.

(upravil stg 29. 4. 2008 13:12)

Re: solton

drží se to jako klíště big_smile du zkoušet měřit big_smile

edit - asi je budu muset vyndat z tý vyhybky co? ty součástky....
        mám trochu strach potom pájet repráky nz5 jelikož mi známej řikal že bych je mohl klidně upíct když je budu páje dlouho sad
a toho se bojim (vejšky sem odstřih ale to sem to ještě nevěděl big_smile)

Re: solton