No vybral sis složitější cestu než bylo nutno, ale to já taky často dělám. Dokud se nepřesvědčím na vlastní uši/oči, tak nevěřím.
Frekvence by se daly nasimulovat, ale musely by být alespoň základní TS parametry toho měniče. Zadal by se objem ozvučnice a v grafu by bylo vidět, jaký frekvence by to bylo schopno vyloudit. Nevim, ale ty dva litry my prostě připadaj strašně málo.
Přitom dveře 120tky by třeba šly krásně vytlumit, tam se žádny pytlovinky typu servomotorky stahování, elektronika zámků, atd nepletou. Pokud jsou velký díry, tak se dají překrýt plechařinou, zanýtovat, utěsnit silikonem a nebude ani potřeba tolika tlumícího materiálu. Rovnou bych tam udělal větší díry a vrznul tam 165tky.
Ještě k té fólii ve dveřích. Rozebíral sem tři auta (favorit, P206, P307) a fólie byla jen na tom favoritu. Dneska už se to nedělá. Vlhkost je tam stejnak, jestli tam ta folie je, nebo neni, takže se tim nějak nestresuj.