Jasne, vsak taky po nich nebudu chtit nic pod 70-80 Hz.
Pokud se bavime o nizsich frekvencich nez toto, tak prakticky jakykoliv reprak, ktery bude pracovat s rozumnou vychylkou (rekneme do 70-110% Xmax dle kvality repraku) to zvladne - staci aby kombinace naladeni ozvucnice a prenosu mistnosti vytvorila dostatecny akusticky tlak v poslechovem miste. Pak uz je to jen inzenyrska uloha optimalizace pozice repraku, jeho limitu, ceny a proveditelnosti (jednoduse receno si vybiram, jestli chci malou bednu s drahym reprakem a silnym zesilovacem, nebo velkou s hodne obyc repraky a slabsim zesilovacem). Nejpodstatnejsim promenou je stejne mistnost. No a kdyz se rozmisti tech repraku po mistnosti hodne, lze dosahnout podobne charakteristiky ve velke casti prostoru, coz pak pomoci DRC lze skorigovat a dosahnout kvalitnich basu pres velkou oblast mistnosti.
Ad kvalita basu u klasickeho sterea - tady jsou dva nejvetsi problemy - nehomogenita basu v ruznych castech mistnosti (prakticky neresitelne, lze maximalne trochu zlepsich vhodnou pozici repro a hlavniho poslechoveho mista) a takovy ten "stejnobas" (povetsinou dusledek nejakeho vyrazneho modu mistnosti, ktery se projevi jako velky hrb ve frekvencni i casove oblasti, ktery diky psychoakustice zamaskuje tony siroko daleko kolem toho modu). S tim se necha neco udelat akustickymi upravami mistnosti (ladene rezonatory, ale treba i otevrena okna). Castecne i DRC, ale to u sterea neni moc ucinne, protoze sice vylepsim hlavni poslechove misto, ale zpravidla pokazim zbytek mistnosti.