Prvnim zapojnim a spustenim skutecna prace teprve zacina, do ted to byla rutina a remeslo.
Par bodu, co podle me hraji velkou roli:
1. nechat to rozehrat, aspon par poslechu, a dat tomu i nahlas. Je potreba slyset potencial, protoze toto neni finalni stav, tzn je tam ci neni problem, a postupne to poslech rozkouskovat, identifikovat a spravit, tzn basy (pocit pomale/rychle, moc suche ci spis nafoukle, je jich malo nebo moc, kresli to pekne basove linky nebo vse tluce stejne?), stredy (co lidske hlasy, zastrceny v bedne, schovavaji se, ne naopak moc vystupuji, pocit zvuku jak v koupelne?), vysky (ma to vzduch jiskru, nebo to hraje bez vrsku, struny nerezou, malo nebo moc vysek celkove?) - to jen par zakladnich atributu co lze okamzite resit vyhybkou. Chce to dost poslouchani, neni to na jeden den.
2. jestlize neslysis detail klid urcitou transparentnost a zivost, a hraje to vicemene jako levne menice. tak bych se zameril na kvalitu aktivu. Zalezi na tobe jak se chces posunout, stoji to penize a cas. Levnejsi je v tomto pripade rozhodne to udelat v pasivu, nez se snazit zlepsit ten aktiv. Jeste pls popis ten aktiv, zesilovace, atd.
3. Z ceho hrajes, jaka elektronika?
4. Mistnost, akustika, umisteni? Neni potreba vymazlena akustika, rozdily mezi menici atd lze slyset i v rozumne mistnosti, hlavne ne umisteni u zdi, v rozich, u skrine a podobne.
5. Popis ten zvuk trochu vic, proste svuj dojem.
6. ukaz FR s oknem, ale bez pripojeneho NF. Ja se uz na pripojovani NF vykaslal, spis mi to delalo problemy to pak naladit. To co potrebuju uz vidim lip na charkach jen s vyhlazenim, nebo s oknem, ale bez pripojeneho NF.
7. Ten basak bude lepsi v mensim objemu, pripadne tech soucasnych 35HZ zkus snizit na 30-33Hz. Staci staci trubicka z rouna ci basotectu do natrubku.
8.
ruzne DIY repro