Emge ano a navíc je to holej nesmysl a demagogie už z principu věci,neb žádné dva reproduktory či reprobedny nikdy nemohou hrát stejně:
1. každý měnič má svoji typickou signaturu kde ji určuje mnoho proměnných ve frekvenční a hlavně i časové oblasti,lineárního i nelineárního zkreslení je to složitá komplexní elektro-magneticko-mechanická soustava, kde se jednotlivé typy a modely liší naprosto diametrálně ač mohou měřit v hotovém produktu velmi podobně. Liší se často i jednotlivé kusy a šarže jednoho stejného typu.
2. Každá reprobedna má jinak řešenu geometrii a i filozofii svých ozvučnic Klasika-LA-Coax-různé tlampačové blbiny a pod a s tím i přímo souvisejících difrakcí,bafflestepu a konstrukcí OB či TML-BR-PR nebo CC a vnitřního stoj vlnění a jeho tlumení.
3. Jiné filtry,použité díly s různými elmag vlastnostmi a topologie s různou strmostí navázání pásem včetně často potřebných kompenzací těch nejhorších neduhů.
V zesilovačích je to to samé jen v mnohem menší a mnohem méně slyšitelné míře aneb dva podobně měřící stroje mohou hrát často velmi odlišně. To že to zatím nikdo moc neumí exaktně komplexně změřit znamená že to nemůže ani logicky vyhodnotit.
Jasně je to přehnaný,ale je to jen příklad aby bylo jasno o čem je řeč,vždy ve všech oborech je to něco za něco a vše je vždy o míře.
Bez zlepšování vč opakovatelně použitelných metod bychom dodnes žili s mech gramcem s akustickou troubou jako zesilovačem navíc s benefitem že je to tvrdě green bez uhlík stopy při provozu .
Není co dodávat...