Postav sám, not that hard... Lithium ion nakoupíš od čínana (ale samozřejmě kvalitní články), pokud budeš články práskat paralerně, tak s co nejpodobnější kapacitou, přesný ADC a dobrý balance obvody, trocha programování a jedeš. Lidi se té lithiové chemie hrozně bojí, ale není čeho, pokud s něma člověk zachází slušně, tak vydrží fakt hodně, dnešní lithium ion mají rozsah napětí 2,5 až 4,425 V, jde to dopředu... Ale nevím, jestli bych na chatu řešil lithium-ion, pokud chceš lithium, tak zkusit lithium ferum fosfát, jsou dražší, nemají takovou energetickou hustotu, ale vydrží daleko horší zacházení. Nabíjet je můžeš podobně jako olovo, dokonce i bez ochranných a balance obvodů.
Řešení na klíč máš jinak tady: http://www.teslamotors.com/powerwall ale kapacita několikanásobně vyšší než si chtěl a tím pádem asi i cena mimo Na druhou stranu jsou chlazený kapalinou, vydrží tisíce plných cyklů (10 let denního cyklování) a mají kapacitou dostatečnou i pro rodinej dům při zanedbatelné velikosti.
Do toho vozíku bych koupil 5ks lithium polymer: http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ … _Pack.html I při obrovských vybíjecích proudech pak taková baterie bude mít pořád svou kapacitu a nebude se jí masivně zkracovat životnost, jak je tomu u olova, respektive může z ní trvale odebírat 0,5 kA bez toho, že by se poškodila... vyjde to na 5500 Kč za opravdových 550 Wh + asi by to chtělo nějakou tu řidicí elektroniku, ta je však vyrobitelná za pár kaček, nebo koupitelná za cca 1000kč.
BTW, další výhoda lithiových baterií je, že je lze nabíjet proudem 1C i vyšším, takže ji lze za dvě hodiny nabít do plna a za 45 minut na 75-80% jejich kapacity, která většinou dostačuje.