Téma: Jak převést flac

Zdravím, zkoušel jsem několik programů, ale buď nejdou nainstalovat nebo nefungují.Nejsem žádný odborník, proto bych uvítal něco jednoduchého a funkčního.Dík

(upravil Benazi 24. 2. 2013 16:50)

Re: Jak převést flac

http://s11.postimg.cc/91kbxnaof/flac.jpg

Re: Jak převést flac

https://www.audioweb.cz/viewtopic.php?id=16865

(upravil Michelin1 24. 2. 2013 17:22)

Re: Jak převést flac

No asi jsem blbý, ale nic ztoho nefunguje.Možná něco převede, ale nerozdělí soubor na jednotlivé skladby, takže je vše nanic.Format factory ukazuje chybu a xrecode ll nefunguje na rozdělení

Re: Jak převést flac

Nenapsal jsi jestli chceš převést z nebo do flacu.
Zkus foobar2000, ten umí převést cokoli co přehraje na spoustu formátů
http://s18.postimg.cc/d4x8afb39/V_st_i_ek.jpg

Re: Jak převést flac

Pro převádění FLAC->mp3 ve Foobaru je ještě třeba enkodér LAME, defaultně to samo nepřevádí, kdyby to bylo třeba smile

hue hue hue

Web

Re: Jak převést flac

Potřebuju jen rozdělit flac na jednotlivé slkadby, což se mi ještě nepodařilo.Xrecodell mi načte hafo dalšího, co nepotřebuju a musím vše odznačkovat.Rozdělit se mi nějakou náhodou podařila jedna kapela jinak to načítá, jak jsem psal.

Re: Jak převést flac

Pokud máš soubor flac v celku a k tomu cue, mělo by to fungovat vždycky... není spíš chyba v tom cue, např. špatný název flac souboru? A pokud máš foobar2000, v něm ani nic rozdělovat nemusíš, stačí v něm otevřít cue a on si to přelouská.

hue hue hue

Web

Re: Jak převést flac

Stáhl jsem tři kapely, cue tam je, ale nefunguje na rozdělení skladeb.

Re: Jak převést flac

Teď jsem zkoušel Burrrn a skladby to rozdělí, ovšem do programu na vypálení do jde zas jen vcelku.

Re: Jak převést flac