Téma: Impedance

Dobrý den, v tomto oboru jsem laik a fyzika mi taky moc nic neříká, takže si dovolím amatérský dotaz. Mám možnost koupit použitý zesilovač, který má údajně na výstupu impedanci 6ohm na front. A reproboxy, které jsem si vybral (AQ Toba 357) mají impedanci 8ohm. Jaký tento rozdíl bude mít vliv na kvalitu poslechu/výkon? díky

Re: Impedance

Pro ten zesilovač je to optimální provoz. Výkon do 8ohm můžeš počítat cca 3/4 psaného do 6ohm, ale v podstatě tě to nemusí zajímat. Jestli 80 nebo 100W je úplně jedno.

Re: Impedance

Michal napsal:

Pro ten zesilovač je to optimální provoz. Výkon do 8ohm můžeš počítat cca 3/4 psaného do 6ohm, ale v podstatě tě to nemusí zajímat. Jestli 80 nebo 100W je úplně jedno.

takže, jestli to správně chápu, vliv to bude mít jen na hlasitost? a není 80 a 100W velký rozdíl?

Re: Impedance

ten rozdil je 000 nic smile

Re: Impedance

Rozdíl 20W už není tak zanedbatelnej, ale stejně níkdo neví, jestli to bude přesně o 20W... Být tebou bych to neřešil a hrál. wink

Web

(upravil radkoff 12. 9. 2007 10:38)

Re: Impedance

asi to teda řešit nebudu. moje bývalá sestava byla úžasná tesla azs222 s výkonem 2x20W a doma dělané 3pásmové repro z dřevotřísky. hrála výborně a možná hraje ještě teď. doufám, že si jen polepším. snad. děkuji za názory.
edit: vlastně by mě ještě zajímalo, zda AQ Toba 357 je v dané cenové relaci (6000,-) vhodná volba pro univerzální poslech.

(upravil BlackRider 12. 9. 2007 10:47)

Re: Impedance

No vidíš, já teď hraju na upravené AZS 220 (55W/4ohmy sinus, DF 110 při 8ohm). Už mi rukama prošlo dost všelijakých zesů, ale tento hraje (zvukově) fakt slušně. Zatím bych neměnil.

Edit: Do jakýho jdeš zesu? A jakej hudební žánr posloucháš?

Web

(upravil radkoff 12. 9. 2007 10:54)

Re: Impedance