Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Pomoc s předzesilovačem!

  Stránky: 1

RSS

Příspěvky [10]

Téma: Pomoc s předzesilovačem!

Ahoj dostal se mi do ruky tenhle předzesilovač http://www.zesilovace.cz/viewkat.php?ci … 3&typ= starší verzi,ale je to stejné.Píší tam simetrické napájení,to chápu ale ještě s proudovým omezením a nejni tam vúbec psané ani v plánku,kolik by to mělo mít proudu.

Re: Pomoc s předzesilovačem!

Hmmm, máš-li to jednodušší konstrukci, tak stačí 781x a 791x. Já to tak dělám a nemám s tím sebemenší problém. I když ...   já jsem jen amatér - bastlíř, profíci Ti napíšou něco lepšího. RF

hraji na Yamaha DX – SY a Kurzweil ARTIS

(upravil Lukáš33 21. 6. 2012 21:25)

Re: Pomoc s předzesilovačem!

ten vzoreček mi nejde spočítat,potřebuji 12V 15mA sim.  (7812,7912)

Re: Pomoc s předzesilovačem!

prúdové obmedzenie nepotrebuješ, prúd ťa trápiť nemusí , zariadenie si vezme kolko potrebuje . Použi 7812/7912 ale LM317/337 alebo dve zenerky , to je fuk

Web

Re: Pomoc s předzesilovačem!

Jenže tam je v návodu psáno,že na oživení je zapotřebí zdroj s proudovým omezením,mě to taky přijde divné.Ty zenerky jsem tam na omezení napětí taky chtěl dát.

Re: Pomoc s předzesilovačem!

Zdroj s proudovým omezením není nutný. Je to jen doporučení, a platí pro případ, kdy bys v plošňáku, či zapojení udělal chybu, aby ti to zbytečně nevyhořelo.  Třikrát si to zkontroluj a omezení proudu nebudeš potřebovat.
"zenerky jsem tam na omezení napětí taky chtěl dát" Tak buď tam dáš ty stabilizátory, NEBO zenerky. Dej raději stabilizátory, je to jednodušší, protože k zenerkám musíš spočítat odpor podle odběru zařízení, a ten neznáš. A bacha na zapojení stibiků- 78** má zem uprostřed, 79** ji má na kraji. Tím pádem je nemůžeš dát ani na společnej chladič bez odizolování.

Web

Re: Pomoc s předzesilovačem!