(upravil Lužo 8. 5. 2012 14:38)

Téma: TDA8560-dps

zdravím navrhol som si dps pre TDA8560 a potreboval by som to omrknúť niekým kedže som viacmenej začiatočník.ak by si niekto našiel čas bol by som vďačný
http://2i.sk/97b03e14c7
napájané by to bolo z akumulátoru 12V čiže nesymetricky

(upravil luta 8. 5. 2012 15:36)

Re: TDA8560-dps

napájení blokuj co nejblíž IO , tedy někde pod tím R s LEDkou. tu klikatici u elytů bych zrušil spojením do ostrůvku, konektory pro šťávu dal spíš na tu pravou svislou stranu

nebo vést výkonovou zem vrchem.. nepoteče to kolem dokola celé PCB.. stačilo by nevodit nahoře napájení klikatě zadem za IO ale zkrz nohy a konektory nechat nahoře

moc se mi nelíbí to připojení kondů 1n ze vstupů do výkonové země (asi detail co stejně jinak nepůjde) a taky, že před nima není žádnej rezistor..kapacitní zátež pro zdroj signálu..

datasheet se mi prohlížet nechtělo..

mrk jsem na to ale zrychla.. třeba se vyjádří nějaký lepší odborník

Web

(upravil sinclair 8. 5. 2012 17:43)

Re: TDA8560-dps

Tak samozřejmý je, že to bude napájený nesymetricky, protože symetrické napájení tenhle autošváb ani neumožňuje. Nemám s tímhle IO moc dobré zkušenosti-ne že by měl špatný zvuk, nebo kmital apod., naopak, je to jeden z nejklidnějších autošvábů, co znám.
Ale co mě na něm sere je prachmizerná účinnost, vzhledem k odevzdávanému výkonu chlastá jak najatej. No a hlavně díky tomu, že má při vyšším výkonu tak strašnej odběr, tak při napájení nestabilizovaným zdrojem prudce klesá výstupní výkon a nikdy nedosáhnete toho, co píšou v datasheetu.