Odebírat signál z otáčkoměru sem taky chtěl navrhnout, ale radši sem nic neříkal, protože nevím co má za auto a za další ten člověk ani neví, že napětí v autě (vozidle) se zpravidla (pokud funguje regulátor) prakticky nemění (mění se jen nepatrně a to podle toho nakolik je altík při nízkých otáčkách zatěžován různými spotřebiči).
Takže pokud neví tuhle základní věc, tak nemá cenu debatovat.
-
Já mám 20let starou Mazdu, tam je od cca 1000ot do maxima v palubní síti cca 14,3-14,5V, moje motorka má cca taky cca 14,5V ale zatim sem to pořádně neměřil (v manuálu je udaj o dobíjení 13,5-15,5V) takže pokud má někdo v autě třeba 15,1V nutně to nemusí znamenat nic špatného. Každopádně je to hoodně podezřelé.
-
A pokud budu chtít něco rozsvěcet v závislosti na otáčkách, tak bych si postavil třeba otáčkoměr s A277D (či jiným) a vzal si řídící napětí z příslušné LEDky, tož tak.
-
Pokud člověk ovšem má na něco školu a neumí používat mozek, tak to má holt smůlu.