(upravil dudo02 21. 11. 2010 11:57)

Téma: Zvysenie basov bez woofera

Caute.

Ako uz nazov napoveda,potrebujem si zvysit basy v aute.Mam tam teraz origo repraky(auto je vw golf),len v zadu niekto dal do dveri nejake dvojpasmove,tie vsak hraju hrozne...
Mam radio-kenwood 3537-podla papierov 4x50W
Mam repro-http://macaudio.sk/blade/c/59/mp-69-4.html

Nepotrebujem nic extra-len proste chcem aby to hralo troska basovejsie.V predu repro necham a tie zo zadnych dveri vyhodim.Nakolko mi tie magnaty  asi nevlezu do dveri,tak ich umiestnim do kufra-mam kombik.Tu prichadza moja otazka ohladom rozmerov bedni-viete mi niekto napisat ake bedne by boli najlepsie?Teda objem,rozmery popr.ci ich niecim vytlmit.Popr.nejake ine doporucenia,nakolko som v tomto laik...

Re: Zvysenie basov bez woofera

není nad čím dumat. kup zesilovač a kabely. připoj to k reprákům a rádiu a je to. rádio je na nějaký vyhrávání slabý

Web

(upravil dudo02 21. 11. 2010 22:58)

Re: Zvysenie basov bez woofera

No ale ja nemam bedne na tie repro hmm
Sice som to nemeral,ale sa mi nezda,ze by tie magnaty vliezly do zadnych dveri...Preto som sa pytal,ake boxy na tie repro vyrobit v pripade,ze boxy umiestnim do kufra...Aspon priblizny objem by mi pomohol.

Re: Zvysenie basov bez woofera

Podla mna ak mas kombik, tak idealne miesto na montaz ovalnych koaxialov je doska zakryvajuci kufor. Tym vlastne cely kufor bude suplovat ozvucnicu. Ci budes mat z toho viac basov bude uz zalezat len a len na autoradiu (Kenwoody nemaju take dobre loudness obvody ako Pioneery) a samotnych reprakoch. V kazdom pripade ak ti experiment nevyjde, mozes k tomu dokupit zosilnovac + subwoofer (bandpasovy).

Re: Zvysenie basov bez woofera