Re: Carpower HPB 602

Já bych se na "simulovaní" autobaterie trafem a kondem jak kráva vybodnul.... To vám za to stojí? Vždyť autozesilovače nejsou žádná sláva v reprodukci. Vraž peníze do Opampovy Lamy, nebo nějakého jiného integrovaného zesu, nebo pokud chceš nějaký doskrétně řešený, tak Z-50 nebo nějaký takový pár tranzistorový zesilovač. Aktivní součástky do toho stojí pár korun a rachotu to udělá dost. Mám ho a nestěžuju si.

Re: Carpower HPB 602

Tak pokud máš zdroj který má kromě kabelů s napětím ještě jeden (většinou černý) kabel s klasickým vypínačem jedná se o AT. Tomu by odpovídalo těch štítkových 8A, ale ne popis 300W (nepřeklepl ses a nemá to být 200W?), jenže to není důležitý.

Ten zdroj prostě dá 8A co má napsáno na štítku, možná o něco víc pokud odlehčíš ostatní vinutí. Sice máš dost výkonu na jádře, ale tenký vodiče vinutí, takže budou hřát a to není moc dobrý. Dále přetěžuješ usměrňovací diodu,........
Napětí bude dělat trochu bordel když nemáš zatíženo 5V, ale to bys viděl spíš na osciloskopu.
Ale určitě z něj nedostaneš 20A. Takže jsi prostě 8A neprotlačil těma tkaničkama co na něm jsou a spojením více tkaniček vytvořil rozumný vodič pro proud 8A.

Odběr zesíku se mění s jeho výkonem (dáno hlasitostí jakou hraje, charakterem zvuku, atd.). Nezáleží vůbec kolik je napsáno na repráku, to je kolik maximálně do něj můžeš pustit a ještě většinou silně nadhodnoceno. Hlasitostí si taky moc nepomůžeš, dost záleží na citlivosti repráků a rozdíl 50W a 100W zas není tolik.

Já mám na hifině taky 100W bedny, ale když mi bliká na zesíku kontrolka 5W tak už je to pořádný řev.

Na základní zkoušky tu mám malý 3A zdroj a i na něm běží autozesík 2x100W při rozumný hlasitosti, při vyšší se už vypne.


Kovas: No to jsme mu už radily na začátku, poctivý zdroj bude dražší než nový zesík. A myslím že tazatel to už pochopil.  Tohle je už jen blábolení o ničem.

Re: Carpower HPB 602

babkus word.

pust do toho sinus, se uvidí kdo bude co stíhat...