Re: Koncovka výfuku
jj, to nějak udělám... spíš teď řešim ten SW výstup.. nemá to ani cinch.. je to originál rádio Peugeot 406
Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.
Audioweb.cz » Smetiště » Koncovka výfuku
jj, to nějak udělám... spíš teď řešim ten SW výstup.. nemá to ani cinch.. je to originál rádio Peugeot 406
zorgu, ty máš ve fabii 1,0 8V SOHC? To jsem nikdy neviděl. Ve fabii byl jen 1,0 8V OHV. Ten SOHC se dával jen do pola a snad ibizi. Dej fotku motorového prostoru. To chci vidět.
Docela úsměvné je spojení slov pokrokový a koncern VW )))))))))))))))))))))) to opravdu nejde dohromady...
Nesvítí to, bebrzdí to, netopí to, ale místo vejfuku mám rouru od kamen! Tím jsem přibral dvacet zdravých koní a dalších deset jsem přidal rychlými pruhy na dveřích! A ty zbývající, chromé koně v motoru jsem taky tím vyléčil!
Rouru doporučuji pořádně očoudit, vypadá to více sexy. Pokud budeš vejfuky klonovat, bude třeba ještě do nárazníku utvořit další výřez (y). Nic neměřit, měří jenom zbabělci, nebo inžinýři, raději od oka. Oko vidí, není píča.
Díru doporučuju prokopnout, pečlivkové mohou použít i sekeru, do plastu to jde snadno a navíc, až to někdo ušlápne, bude to vypadat jako že to tak má být.
danda - teď jsem nepochopil pointu toho, co jsi napsal. Jaký to mělo význam? Co je špatného na druhé koncovce? Pokud se ti to nelíbí, můžeš dát svůj názor najevo i příjemnějším způsobem. (Zatím druhou koncovku řešit nebudu, priorita číslo jedna je teď sub)
Svezl jsem se Octavií 1,2 TSI. Musím říct - to je pokrokový motor. Jede super, nežere (do 6 l), povinné ručení 754,- Kč ročně. Fakt dobrý. Vyzkoušejte.
To je fakt oproti kostitřasům jednadvě HTP a naprosto úděsném tříhrnkovém motoru 1.4 pumpadýzna to je krok správným směrem...
Bobši,to je stejná koncepce jak v golfovi 1,4 TSI ?? Otázka pak je,jak ten motor (turbo,kompresor) bude vypadat po 100-200t Km,jestli nebude tak akorát na vyhození....:) Ovšem technologie je to pěkná,to ano.:)
DJ_Rix - motor 1.4 TSI koncernu VW, byl zvolen jako motor roku 2009 i před velikánem BMW 3.0d V6... Takže myslim, že pánové vědí, že motor vydrží víc jak 200t km... Samozřejmě pokud s tim bude majitel jezdit brzda-plyn, tak má po motoru za 100t km.
Ach jo,kolik ho má asi lidí a kolik kusů které byly vyrobeny už nalítalo těch 200k ???
Milerád ti ukážu písty,kruhy a hlavu ze svého VW 1,4 16V po 150k,motor na vyhození,vodítka vůle 2mm,gufera nasračku,písty ovalitu jako kráva a kruhy na škvarek. Přitom moje předchozí litinová 1,8 měla i po 300k kompresi jak prase a brala od výměny k výměně 0,5l oleje.
Takže s tím jak pánové u VW vědí co dělají bych byl opatrný,stačí si poslechnout kdejakou fábku s 1.4 a více jak 100k na tachálu,to řachtání je kouzelný.
Jo Lukáši, slyšel jsem jaký máš "hromvýfuk" na Fokusku... Ale Fokusek prý hezkej...
Bhm napoj to přes Hi-In od zadních, nebo ještě líp předních kanálů rádia. Od zadních je to jednodušší, ale zase budeš omezovaný Faderem, takže já bych volil od předních (a taky jsem to tuhle tak dělal...)
Mathes - mám repra v palubce, ve dvřeích a pak vzadu ve sloupcích v kufru, takže to vezmu z kufru.. bude to lepší. Ořezané to nemám vůbec nikde.. do všech repro jde stejný signál.
DJ_Rix - Nevim jak to chodí ve fabrice, ale myslel jsem si, že pokud se vyrábí nějaký motor a je to koncept, tak před puštěním na veřejnost se s nim dělá několik testů, včetně toho, kolik najede... Pokud ho nechají měsíce jezdit v testovacích podmínkách, pak to dle mého názoru těch 200k najelo. To je můj názor, možná to tak není...
Nevím nad čím tak jásáte, turbodmychadlo a kompresorové plnění motoru je staré jak metuzalém, není to žádná převratná technika. Trochu se bojím, až tyto zázraky budou mít nalítáno 300tisíc Km a budou staré 10 a více let.
... co se týče stavu motoru vůbec nelze zevšeobecňovat ... záleží na ->
1. druhu a účelu používání auta
- je rozdíl jezdit každý den 2x 15 km do práce a nebo jednou týdně 1 km na nákup
2. údržbě a kvalitě používaných komponent a maziv
- čím menší četnost a pravidelnost používání, tím kvalitnější musí být ...
3. řidiči
- čím hůř se k motoru chová, tím nižší životnost ... o tom není nutno se rozepisovat ...
4. úrovni montáže přímo v motorárně
- možná nejméně pochopitelné, ale o to více pravdivé ...
Ondro: koukni sem ... kdo ji má, ví své ... mám naběháno 150tkm a absolutně bez problémů - žere pouze naftu, olej zůstává ve vaně ...
... u TDI se musí vědět, jak se k ní chovat ...
http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/Rekordmanka.htm
zorgu, ty máš ve fabii 1,0 8V SOHC? To jsem nikdy neviděl. Ve fabii byl jen 1,0 8V OHV. Ten SOHC se dával jen do pola a snad ibizi. Dej fotku motorového prostoru. To chci vidět.
To ne, jen jsem chtěl vypadat "zajímavě" a ani jsem si to nedokázal pořádně najít Fábii opravdu mám, ale s PDčkem.
mir.ku: přešvihnout rozvody o 40k to už je slušná čuněčina, já jsem právě přešvih o pisl a už mám nerva
Kritik: doplnil bych, že to bylo normální.... Dneska už je všechno jinak. Stejně jako je na tom elektronika, tak je na tom i automobilový průmysl. Šetří se na všem.
mir.ku:Přesně tak.
No jen pro zajímavost máme ve firmě pár oktávek. Ty starý klasický turba byly pohodový motory - první TDI 66kW jsme prodávali a měla něco přes 300 000 km a na motoru nebylo nic poznat. Druhou TDI 81kW máme ještě teď a má už 380 000 km, motor je pořád poodovej, jen převodovka trochu hůř řadí. No a nejnovější je už bohužel PD a to je katastrofa. Má najeto nějakých 130 000 a neustále se tam dolívá olej, špatně startuje a tak občas servis mění baterku nebo starter a pak to chvíli běhá ale po čase to zas špatně startuje.
Všechno to jsou firemní auta, servisovaný a ježděný tak půl na půl dlouhý cesty a krátký pojížďky.
...ještě bych doplnil, že na tej mojí PD (ATD) mám >300kkm, motor je pořád naprosto dokonalej, jen už musím vyměnit olej a ty rozvody, já čuně. Ale možná bych taky radši měnil za 81kW rotačku.
Audioweb.cz » Smetiště » Koncovka výfuku