Prasácký autošváb jako každý jiný, jen s tím rozdílem, že i ty můstkové výstupy jsou schopny pracovat do 2 ohm a odevzdat tak větší výkon. Jinak je to to samý jak bipolár, při cca 13V a 1% zkreslení /což už je dost hrůza/ to dává do 4 ohm nějakých 15W a to umí kdejaký, značně lacinější šváb.
Udávat výstupní výkon při zkreslení 10% zavání zvukem jako od kolotočů a neserióznstí výrobce, protože signál s 10% zkreslení prostě není poslouchatelný, proto i ty megavýkony jsou v podstatě nevyužitelné a zavání jen reklamním tahem výrobce oproti konkurenci....
A autošváb pro domácí použití je ta nejhorší varianta. Stačí mu sice nízké napětí, ale pro dokonalé využití plného výkonu je nutný stabilizátor 18V, schopný dodat potřebné proudy. Filtrační kondenzátory na nízké napětí také sice vyjdou levně, ale zato je jich potřeba hodně paralelně, pro takového švába při napětí 18V klidně i 40.000uF i víc, takže se to ve výsledku ještě prodraží.
Tak nevím, co je výhodnější, jestli autošváb se všemi nutnými náležitostmi, nebo "síťový" šváb, třeba LM3886 s běžným vybavením okolo....
Pro dvě můstkové TDA2005 /umí v můstku 4ohm/ jsem také musel vymyslet přesný 18V stabilizátor, abych ze švábů dostal plný výkon. Stabilizátor má předřazeno 6x4.700uF paralelně a sneslo by to i daleko víc.
Autošváby jsou prostě konstruované na napájení tvrdým a stabilním napětím, což doma bez stabilizátoru nezajistíš a připravíš se tak nejméně o polovinu výkonu díky tomu, jak při vybuzení klesá napětí na běžném nestabilizovaném zdroji.