no já autem v 99,9% jsem na místě dřív jak pinďolíííno. A hlavně odjedu odtud až tam, nemusím šmatlat po nádraží mezi bezdomovci a jinými smrdícími individui, zjišťovat který MHD jede kýženým směrem, přemejšlet kde přestoupit na další tramvaj, páč místní mi řekli, že mám přestoupit u Fukušimy.. (zast nová Karolina, což jsem zjistil až u 3. dotazovaného) a ztrácet čas.
NHKG Ostrava Brno domů - MHD + Vlak + MHD. 18:00 NHKG brána, 23:15 Brno doma.
Autem 19:45 brána NHKG, 22:20 doma u stolu s večeří.
!!!Vivat MHD + Vlak!!!
Vlakem jezdit můžou jen ti, co mají přebytky volného času. Já osobně chci být z práce co nejrychlej doma, páč čas prodrbanej dopravou mi nikdo neproplatí, a když už to nemám placený, tak chcu bejt s rodinou, nebo se věnovat koníčkům, ne hrkání se tramvajema a vlakama.
cena:
lístek na šalinu v Ostrave, 1x přestup 26Kč
Vlak 232Kč
Brno lístek na šalinu 1x přestup 25Kč
Celkem 283Kč.
Jo je bratru 9,4 litrů nafty (jezdím na řepku)... Chlastá mi to necelejch 8litříků na 100km.
jeli jsem celkem 2 (Tj 566,- jedna cesta). Za ty prachy tam v pohodě dojedu s kolegou svým autem, v podstatně kratším čase a v podstatně vyšším pohodlí. Z fleku na flek. Žádný přesedání na tramvaj, autobus hrky hrky ciky linky, žádná čekání až to pojede...Vyjednu kdy chci ( a ní kdy určí jízdní řád), zatavím kde chci a kdy chci a v podstatě jsem doma za polovičku času.
Srovnávat cestu Brno Telč pomocí vlaků a auta může jen valkový sado- masochista, nebo magor, vyjímku přiznávám trempíkům.
Jasně, jezděte si čím chcete, ale nekraďte mi moje daně .
Prosím, ať z mejch daní jsou stavěny silnice, dálnice a ne dotovány trapně zastaralé rychlíky a lokálky. Smrdící, nesplňující ani emisní limity r 1970, hlučné, hnusné. Už v 80-tých létech jsem běžně na trase Valašské Meziříčí - Rožnov pod Radhoštěm byl na kole rychlejší jak místní lokálka.