Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 4 z 13)

Audioweb.cz » K fóru » Přístroje na opravě u Sinclaira

  Stránky: ««« 1 2 3 4 5 6 ... 13 »»»

Chceš reagovat? Musíš se přihlásit.

RSS

Příspěvky [61 až 80 z 255]

61

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

hele, znalče vševěcí, na slovní invektivy dávno nereaguji, jsem nad věcí víš ? já do Tebe nikdy nerejpal tak zklidni hormon, jo ?
děkuji

62 ...editoval stiglitz (19. 9. 2016 21:23)

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Hlavně do sebe nešijte. Sinclairovi nic jsem neposlal, na základě toho, co tu je - nebo bylo - k počtení. On to prostě NEZVLÁDÁ. Asi je to nezodpovědnost. Byl bych opatrný v tom, jestli je to úmysl, to bych fakt netvrdil.
Sinclair mi dost pomohl. Něco, co jsem tu měl na repasi, jsem mu neposlal. Tečka. Myslete si o tom, co chcete.

63

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

BFU43 napsal:

Sinclair je dost namyšlenej arogant a každý, kdo mu zaslal přístroj na opravu bez podepsané smlouvy je diletant-vůl.

Lapidární věty mívají tu vlastnost, že současně vypovídají o mnohem širším okruhu věcí. Ten namyšlenej arogant v minulosti (kdy stíhal nebo na tom byl líp se zdravím?) umístil na web dost materiálů o audiotechnice většinou podložených dlouhou praxí, a podle ohlasů taky dost lidem servisní činností pomohl. Poskytování know how bez úplaty není úplně typická arogantní namyšlenost.
A druhá taková souvislost je, že podle intenzity toho průseru s neopravenými/nevrácenými přístroji tu je dost velká poptávka po servisu, kterou zdá se nikdo není ochoten/schopen využít a přesměrovat na sebe. Přestože sem chodí dost lidí (podle příspěvků) znalých, vybavených, dost- až vše-vědoucích, ale očividně tahle oblast servisování není až takovej vejvar.
Diletanty, voly, podlepsané smlouvy o dílo a trestní oznámení bych zatím nechal, když jsem ani zhotoviteli ani zadavateli nestál za zády.

64

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Mám spíš pocit, že po odchodu Sinclaira z toho fora, se tady objevilo několik opravdových arogantů, kteří před pár lety nevěděli nic a teď tady káží své "ultimátní pravdy a říkají "co jo a co ne" aniž by sem něco přinesli, pouze si zde přifukují svoje ego.

Web

65

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Crifodo : Zajímavý rozbor. Jen nechápu, proč ho adresuješ mně. Já nejsem autorem oněch paušálně odsuzujících výroků..

66 ...editoval Otas (20. 9. 2016 20:21)

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Je vcelku zbytečné se osočovat navzájem nebo machrovat na ty, co na to doplatili. sad

Spíše jde o smutný, v podstatě profesionální konec fachmana, který spolu s Hubertem, Sendym a několika dalšími pro mne znamenal kdysi pradávno v diskusích o elektronice na Dexonu největší vědomostní přínos.
Mrzí selhání vkládané důvěry od kluků z další generace, kteří Sinclairovi své technické bolístky svěřili k vyřešení. Bez tohoto problému by Leoš jistě dále zářil v diskusích (pod svým jménem či nickem).

67

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Mám spíš pocit, že po odchodu Sinclaira z toho fora, se tady objevilo několik opravdových arogantů, kteří před pár lety nevěděli nic a teď tady káží své "ultimátní pravdy a říkají "co jo a co ne" aniž by sem něco přinesli, pouze si zde přifukují svoje ego.

Jsem si toho vědom a ať už to bylo myšleno na mě, nebo nebylo, poznávám se v tom a omlouvám se všem, kterým jsem otravoval život kecy o pravym zvuku s elektronkami. Ne, že by se mi z těch konstrukcí nic nepovedlo, ale té praxe dotažené do konce bylo fakt málo.

K Sinclairovi - co dodat, že. Fakt na něj někdo podal TO?

68 ...editoval ondra Ch (21. 9. 2016 2:38)

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Tebe jsem teda opravdu nemyslel,když jsem to psal.

Web

69

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

BFU43: Jo, asi jsem měl připsat že je to citát z citátu, nebo derivace ironie nebo tak něco. Ale kdo si pročte větší kousek debaty než poslední dva příspevky z vlákna, tak se snad orientuje.

70

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

kdybys BFU43 v prispevku 60 pouzil citaci bylo by to jasny i tem diletantum co ctou jen posledni prispevek, a v nem jen kazdou treti vetu.. nicmene kdo debatu sleduje, vi,.. klid wink

Sinclaira a jeho zkusenosti a odborneho prinosu nejen tomuto foru je skoda, njn, co dodat.. sad

71

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Mně Sinclair taky několikrát pomohl, bylo to sice především o shánění součástek, párování trandů a dobrých radách zkušeného servisáka člověku jako jsem já, co umí bídně základy a potřebuje nakopnout, aby něco zbytečně neposral, nicméně pomohl....

Jedinou chybu shledávám v tom, že asi neumí říct NE a slíbil nemálo lidem opravu, i když si nebyl jistý, že je to schopne udělat z jakýchkoli důvodů, ať už zdravotních, nebo časových, to je jedno.. a ty lidi to pochopitelně nasralo a začali mít strach, kde ty jejich wergly vlastně jsou a v jakém stavu... což plně chápu jak z pohledu zákazníků, jejichž důvera je těžce a nadlouho značně otřesena, možná nadobro ztracena...

Na druhou stranu, pokud to skutečně nebylo úmyslně, ale ve smyslu tom, že se bál aby nenasral lidi odmítnutím, nebo termínem v řádu mnoha měsíců či let...

Sám jsem měl podobnou povahu, protože zase dlěám lidem silnoproud... a dělal jsem to hodně, jenže pak přišla rodina a únava, až když jsem si při práci udělal těžký úraz a rozštípnul lebku, mi došlo, že nemůžu udělat všechno a všem a že nejsem sám na světě, kdo je to schopen nebo ochoten udělat a naučil se říkat NE, pokud bych to udělat nemohl, nestihl apod....

72

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Když se nedovede říci NE:
holka skončí v porodnici, bankovní úředník ve vězení a radiotechnik skončí jako Sinclair sad.
Pokus o vtip, sorry.

73

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Ale dobrej, ne že to smažeš :-P

74 ...editoval BlackRider (5. 10. 2016 18:25)

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Soudit povahu člověka přes fórum je hodně tenkej led, aneb kdo ho nezná osobně, nechť se zdrží debilních narážek.

Jak píšete o pár příspěvků nahoře, souhlasím s tím, že Leoš nabral moc práce a s vidinou jednoduché opravy si naložil moc.

Sám s ním mám celkem tři zkušenosti co se týče oprav/ladění zesilovačů (2x já, 1x opravoval kámošovi). Oba jsme byli spokojeni a nebyl v podstatě problém. S jeho odvedenou prací jsem byl nadmíru spokojen.

A proto když čtu některý příspěvky, zvracel bych. A to nemluvím o jeho přínosu tomuto fóru.

75

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

To jsem rád, že to říkáš... Ještě tak, kdyby to všichni aplikovali na všechny, a ne jen na notorické podvodníky, kteří jsou (údajně) ve skutečnosti jiní.

76

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Já bych teda zvracel z Leošova jednání. Za 2 roky nebyl schopný opravit magnetofon NAD, neozývá se, po mnoha urgencích a nyní i TO neposlal přístroj zpět. Kdoví jestli ho vůbec ještě má, ať si ho sežere, já už jsem ho odepsal.

77

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Skoda tych pristrojov. Myslim, ze by sa nasli ludia co by to opravili. Len keby to chlap vratil i ked neopravene. sad

Hej ty robota! Mňa sa neboj ja sa ťa ani nedotknem! http://jklab.sk/

Web

78

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

musím se přidat k Martinovi, opravoval mě konec Rega Maia, nejsem znalec , ale mám dojem , že udělal víc , než jsem po něm požadoval, přístroj chodí  velmi dobře- pravdou je , že oprava byla na delší lokty , ale výsledek stál za to- a cena ??? směšná.
Další  je , že  jsem hrál na integráč Rega Mira, takže  moje audio nebylo mimo provoz.
Odbornost nemohu fundovaně posoudit, přínos pro forum AW rozhodně ano. Jednání  by se asi dalo zlepšit , ale nevím co je v pozadí a pokud si zde něco přečetl - tak se možná zasekl.

79

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

O jeho odbornosti asi není třeby pochybovat. Vše ostatní je jeden velký průšvih. Ten člověk nekomunikuje a kdoví kde je některým přístrojům konec. Jeho případ a trestní oznámení řeší policie i MěÚ Luhačovice bezvýsledně. Pan Malaník alias Sinclair se neobtěžuje na radnici docházet a na výzvy údajně nereaguje.
Po krátké době, kdy nefungovaly jeho stránky http://www.electronicservis.cz/, jsou tyto opět v provozu a vesele se nabízí služby našeho experta.
Bůh ochraňuj zoufalce, kteří mu něco pošlou do opravy.

Kdo to nečetl, má nyní možnost:
Dobrý den,
obracím se na vás z oficiálním prohlášením k zavádějícím informacím na
některých hifi forech. Tyto texty zde uveřejnil p.Leoš Malaník který pro
naši firmu před několika lety externě pracoval co by servisní technik. V
druhé polovině roku 2010 jsme byli nuceni s tímto člověkem ukončit
spolupráci. Od poloviny tohoto roku zajišťuje záruční a pozáruční servis
na výrobky NAD pro naši společnost pouze firma Telima Zlín.
V příloze najdete oficialní text kde je vše jasně uvedeno na pravou míru
včetně odkazů a přesných textů p.Malaníka aliaz "Sincleara" dále zde
najdete i odkazy na nespokojené zákazníky kterým p.Malaník buď to
opravoval nebo se snaží opravit jejich zařízení. Jsou zde případy kdy
zákazníka tahá za nos i několik měsíců vůbec nejde jen o výrobky NAD
p.Malaník opravuje všeobecně všechny hifi komponenty různých značek.
Byli jsme nuceni na tuto nepříjemnou záležitost reagovat svým chováním
p.Malaník poškodil dobré jméno NAD a bude s ním toto řešeno právní cestou.
Od některých z vás jsem už slyšel že vás případný zákazník o nákup
výrobku NAD oslovil s dotazem na tento uveřejněný zavádějící text.
Berte toto naše stanovisko jako oficiální odpověď společnosti JBPtech
jako distributora a servisního partnera NAD na území České republiky. V
případě potřeby jej můžete použít při komunikaci s potencionálním
zákazníkem nebo jej zveřejnit i na svém webu. Pevně věřím že se celá
záležitost co nejrychlej vyřeší a nebude mít negativní dopad na prodej NAD.

S přátelským pozdravem
Best regards

Aleš Fučík
divize home hifi
JBPtech spol. s r.o.

80

Re: Přístroje na opravě u Sinclaira

Dementování uveřejněných informací
Společnost JBPtech spol. s r.o. oficiální distributor značky NAD v ČR
Dáváme tímto na vědomí své stanovisko k uveřejněným informacím p.Leoše Malaníka který se na různých hifi fórech představuje pod nickem Sinclair. Společnost JBPtech je od roku 2005 oficiálním distributorem společnosti NAD v ČR od tohoto datumu zajišťuje jak záruční tak i pozáruční servis na výrobky značky NAD na území ČR.
Prohlašujeme, že p.Leoš Malaník externě pracoval pro společnost JBPtech spol. s r.o. jako servisní technik mimo jiné i pro značku NAD a to od 9/2005 (kdy jsme převzali distribuci od společnosti GAIA connection) do 3/2010 kdy jsme byly nuceni s tímto člověkem ukončit vzájemnou spolupráci.
Důvodem k ukončení spolupráce bylo několik p.Malaník:
- nedodržoval dohodnuté termíny oprav
- opakovaně se stávalo, že odvedená práce nebyla v pořádku
- postupem času se výrazně zhoršila vzájemná komunikace
- docházelo k zneužívání servisních informací k vlastnímu prospěchu
- stávalo se že p.Malaník několik dnů i týdnů vůbec nereagoval na naše telefonáty, e-maily
- opakovaně vystupoval jako oficiální servis NAD, tím ale ve skutečnosti nikdy nebyl
Od roku 2010 zajišťuje všechny servisní práce NAD pro společnost JBPtech na území České republiky pouze pan Martinec a jeho firma Telima která má přístup k součástkové základně a všem servisním podkladům. Pan Leoš Malaník nemá od roku 2010 přístup k originální součástkové základně ani k servisním manuálům mimo těch, které dál zneužívá z dob dávno minulých.
Upřesnění uveřejněných informací
1. Pan Malaník na několika hifi fórech uvádí, že byl 12let servisním technikem NAD, to není úplná pravda, tuto práci vykonával pouze po dobu 4,5roku, ale po opakovaných problémech byla vzájemná spolupráce ukončena. Pan Leoš Malaník nikdy nebyl zaměstnancem firmy JBPtech která má distribuci a servis NAD na území ČR na starosti.
2. Pan Malaník opakovaně ve svých textech srovnává různé modely starších ročníků NAD s novými modely let (2010-2011-2012) tyto ale nikdy neměl v ruce, dost dobře nechápeme o co opírá, své odborné tvrzení o zvukových kvalitách jednotlivých přístrojů.
3. Tvrzení o nekvalitních čínských součástkách, které mají, minimální životnost pouze po dobu záruky se také nezakládají na pravdě. Z dlouhodobého hlediska došlo k snížení záručních oprav na přístrojích NAD. Bohužel celosvětová globalizace zasáhla všechny výrobce, včetně NAD většina přístrojů se dnes ať se nám to líbí nebo ne vyrábí v Číně. Samozřejmostí všech velkých výrobců je důsledná výstupní kontrola výrobků. Firma NAD velmi pečlivě a trvale kontroluje kvalitu vyráběných přístrojů stejně jako většina jiných výrobců hifi elektroniky.
4. Pozáruční servis NAD nikdy nezajišťoval přímo p.Leoš Malaník, i když tak někdy v komunikaci ze zákazníkem vystupoval. Všechny opravy přístrojů NAD, zajišťuje pouze společnost JBPtech spol. s r.o.
5. Několik zákazníku se nechalo zlákat a poslalo své přístroje přímo na adresu p.Leoše Malaníka do Luhačovic někteří do dnešního dne čekají na opravu. Na opětovné urgence p.Malaník bohužel nereaguje, za poslední rok se na nás už obrátilo několik nešťastných zákazníku z prosbou o pomoc. Je to velmi trapné když nám zákazník oznamuje že už svůj přístroj NAD má u p.Malaníka několik měsíců a není schopen se s ním spojit a dohodnout alespoň vrácení zpět původnímu majiteli. Bohužel ale p.Malaník nikdy nebyl zaměstnancem společnosti JBPtech a tím pádem na něj nemáme žádné páky. Žádný zákazník který opravu objednal a fyzicky předal přímo u JBPtech tento problém neměl jde pouze o zákazníky kteří obešli oficiální servis a obrátili se na p.Malaníka na přímo.
6. Upozorňujeme tímto všechny zákazníky aby panu Malaníkovi žádné své opravy NAD neposílali vyvarují se tak případným problémům.

Příspěvky [61 až 80 z 255]

  Stránky: ««« 1 2 3 4 5 6 ... 13 »»»

Chceš reagovat? Musíš se přihlásit.

Audioweb.cz » K fóru » Přístroje na opravě u Sinclaira

Podobná témata


~±«|»¼½¾²³&@µΩπØ$£