George, ale řešíme přeci mezi co dělit. Co je in ve středech? Co je in jako driver?
Když ale odbočím po tomhle směru: Z pohledu pokroku v DSP se to jeví reálně, to ano. Obvykle ale ne po roce, na to se musí vydělat.
Ono se to asi rozdělí na dva směry - jednak aktivní bedny typu TT25A, NT 59 - to je pro ty, co se nechtějí tahat s rackem, dvěma - třemi zesiky a DSP, nebo neumějí vkládat do DSP ty správné nastavení, nebo prostě nechtějí. Tam patřím já, mně NT59 na disko stačí. Rovněž NDM 152 od Huberta považuji za výborný stroj a ND3030 za vynikající driver - vřele doporučuji Berymu, ty peníze navíc se vrátí.
Do druhé skupiny by se měli zařadit jednak ti, co dělají live muziku a dnes by tudíž měli výše uvedené zvládnout. Dále diskotékaři na vyšší úrovni (bohužel obvykle snobismu). Tam jsem to ještě zvládnuté neviděl, ani neslyšel. Stačilo mi v úterý návštěva jedné příměstské diskotéky: v kombinaci 12+1 a 15 expo AC, dva zesiky nejnižší kategorie, crossover, 2 x 15 EQ, mix s 8 vstupy na přidávání mikrofonu + noťas na muziku. Na co jsem se podíval, bylo blbě. Zesik pro satelity v můstku (!!!), bedny zapojeny na pravý kanál a můstek, dělící kmitočet 300 Hz, různé vlnky na EQ, výšky na mixu stažené tak - 6 dB, na EQ v noťasu jsem se raději ani nekoukal, nedal bych ruku do ohně za stav - vůbec funkčnost - středů na satelitech... Raději jsem během pár minut jen vše vrátil do rovin, vypadnul a nic nesliboval.