Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 4)

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » D Zosilňovač a 2ohm?

  Stránky: 1 2 3 4 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 61]

(upravil midnight_man 12. 10. 2008 0:48)

Téma: D Zosilňovač a 2ohm?

Zdravím,

Potreboval by som váš názor akošto odborníkov na tieto veci. Vlastním digitálny zosilňovač SIRUS DXA 2000, používam ho v zapojení 2x8Ohm na kanál. No na piatok by som od neho chcel 2 Ohm na kanál, čo síce má v papieroch že 3000W na stranu i keď neviem kde výrobca zobral toľko W. Ale toľko mi netreba. Viem že tie 2 Ohm dajú tým zosilňovačom dosť zabrať a ja by som o tento pomerne dosť drahý kúsok v žiadnom prípade nechcel prísť, tak by som potreboval vedieť názor odbornej väčšiny   na to či toto čudo môžem pohnať do 2Ohm. budú to 2x15LX60 4ohm verzie  2 na stranu. Viem že je to ťažko povedať či jo alebo nie, ale skúste.

Ďakujem wink

///Ináč tu je link na ten zosilňovač http://www.n-joymusic.nl/sirus-2000-dig … 22579.html Možno pomôže

///+ par fotiek
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0018.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0019.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0020.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0021.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0022.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0023.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0024.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0025.jpg
http://www.dj-wiktor.ic.cz/DXA/Foto-0026.jpg

Re: D Zosilňovač a 2ohm?

Co řešíš člověče......? V papírech má 2ohm....má, tak proč by jsi je na něj nemohl připojit:)))
Kde výrobce sebral tolik vatů......no nejspíš je naměřil:)))

(upravil BigDrobek 12. 10. 2008 10:38)

Re: D Zosilňovač a 2ohm?