Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Reproduktory » Tesla V6800 zapojenie výškačov v bedni

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 21]

(upravil romanvalek.rm 3. 2. 2015 19:42)

Téma: Tesla V6800 zapojenie výškačov v bedni

Dobrý deň.

Dlho som hľadal na internete a tiež aj na tomto fóre, ako by mali byť zapojené výškače konkrétne 6x Tesla ARV 161 (4ohm - 5W) v bedniach Tesla V6800. Prosím ak to aj niekde je, som takmer amatér a bol by som vďačný keby mi to niekto vysvetlil po lopate. Je tam basový reproduktor ARM 9404 (4ohm - 150W).

Ďalej by som mal otázku na druhý reproduktor, v ktorom mám rovnako šesť ARV 161 (4ohm - 5W) no basový reproduktor bol nahradený BS-15B ktorý má 8ohm a 250W. Je možné zapojiť 4ohmové výškače aj k tomuto reproduktoru?

Ku každému repro mám mono zosilovače Tesla Disco 240H a 240S.

Viem zohnať odpory prípadne iné súčiastky a tak isto napájkovať, len nemám vedomosť aké a kde. Dúfam že nechcem až tak veľa. Dik vopred.

Re: Tesla V6800 zapojenie výškačov v bedni

Prípadne ak by niekto mal nejakú schému zapojenia týchto repro bolo by super keby ju sem hodil smile. Vopred ďakujem za každý príspevok.

Re: Tesla V6800 zapojenie výškačov v bedni

Pokud mne paměť neplete, byly ty výškáče zapojeny sérioparalelně, čili vždy tři ARV za sebou (fázově spojen vždy červeně označený vývod z jednoho s neoznačeným vývodem dalšího), volné vývody každé trojice byly spojeny červený s červeným a neoznačený s neoznačeným.
A celá výhybka byl jeden kondenzátor, který zabraňoval průniku basů do výškáčů. Ten byl jedním vývodem spojen s + vstupu bedny (vývod tuším 4) a druhým vývodem se spojenými neoznačenými vývody ARV. Spojené červeně označené vývody ARV byly zapojeny k mínusu bedny (vývod 6 na konektoru). Hodnotu kondenzátoru si nepamatuji, jen tuším 4 uF /250 V, nejsem si jist, zda v sérii s kondenzátorem nebyl ještě výkonový odpor (asi 3,9 ohmu / 10 W).