(upravil antonio 13. 3. 2012 22:33)

Téma: ESTONIA 35 AC-021

Dobrý den, jsem čerstvým vlastníkem ruských beden ESTONIA 35 AC-021. Bedny mě zaujaly a na první poslech u předchozího majitele se zdály ok a tak sem jim dal šanci u mě doma. Při prvním srovnání s dvoupásmy monacor DT-109+ARN-180-0000/8 je zřejmé, že nehrají tito seveřani až tak dobře. Dalo by se to předpokládat už jen proto, že se na ně poslední 3 roky nehrálo a před tím málo. Bedny jsem rozdělal, očistil závěsy basáků a naimpregnoval. Při pohledu na výhybky mě překvapilo, že v pozici odporů R1 a R2(středy, výšky) je na každé vyhybce něco jiného (hodnoty jsem ještě neměřil) myslím konstrukčně jiného. Na jedné straně odpor s okýnkem a jezdcem a na druhé straně cívečky s odporovým drátem? Nejsem odborník, tak učení páni prominou.

Otázka zní: čím začít na výhybce co je po těch 23 letech podle vás v řiti.
Nebo kdyby jste vy ty bedny zachránit co by jste v elektrické a mechanické části renovovali?
fotky výhybek i schematu v albu

http://img12.rajce.idnes.cz/d1203/6/6134/6134662_526572b3292f232dcb7ea0ec0b509d64/thumb/IMGP5050.jpg

díky za diskuzi
radek

Re: ESTONIA 35 AC-021

nikdo nic? mám je vyhodit?

Re: ESTONIA 35 AC-021

nic nevyhazuj, promšř hodnoty, kondenzátory povyměňuj za kvalitnější a vesele hraj dál.
máš výhodu v tom, že k nim máš schema vyhybky a tak je to o dost jednoduší.

Web

Re: ESTONIA 35 AC-021

Výhybka není úplně jednoduchá, mohla by to být důmyslně odvedená práce a vážil by si toho, sic vypadají s těmy rámečky děsně. Jak píše chyna, sebrat Limp a proměřit součástky, pokud budou sedět, postavit před mikrofon, co s tím vlastně je... To jsou všechno hlinikové membrány?

Re: ESTONIA 35 AC-021