Na nastavení kliďáku u tohoto konce sakra pozor, kliďák se nastavuje odporem 100R v proudovém zdroji, je možné tam dát trimr 100R a VELMI OPATRNĚ při 20kHz nastavit kliďák tak, aby zmizelo přechodové zkreslení, s odporem 100R tam přechoďák je a dost velký. Optimální hodnota toho odporu vychází okolo 82R na klidový proud okolo 30mA /měřit na emitorových odporech/, víc není zapotřebí, při této hodnotě přechodové zkreslení bezpečně zmizí. Dále je třeba překontrolovat tepelný kontakt toho KCčka, co je v díře chladiče, ale pozor, starší verze tam měly KC507, které má na plášti kolektor, tak pozor na zkrat s chladičem. Novější verze už tam měly plastové KC237B.
Já si ale myslím, že to není nastavením klidového proudu - zkus změnit Boucherot na 22R+22n, tenhle konec nesnáší příliš "tvrdý" Boucherot stejně jako Transiwatty nebo Aury. Pokud to nepomůže, zkus dát odpor cca 180R do série s kondenzátorem 1n, zpomalujícím rozkmitový stupeň. Může tam být i jiná závada, já osobně jsem se se zakmitáváním konce v 820A nesetkal a to mi jich prošlo rukama opravdu hodně, v servisu Tesly Eltos, kde jsem pracoval, jsem všechny reklamované nebo porouchané 820A dělal já, protože staří mazáci při pohledu dovnitř padali do mdlob a nikdo to nechtěl dělat
To samé bylo třeba se sestavou 710, zesilovač nechtěl dělat nikdo, tunery ještě jakžtakž udělali někteří starší kolegové, ale ten zesilovač Z710A je taková kurva, že většího zmrda z produkce Tesly neznám. Novější nf techniku jsem v podstatě dělal jenom já, protože ti padesátiletí chlapi, vyučení jenom na televizorech a semtam nějakém magnetofonu to všecko prali ke mně na stůl. Ke konci Eltosu už staří psi nechtěli dělat ani novější magnetofony SM261, B113-B116, CM130, CM160, to všecko procházelo rukama mně, stovky kusů...