Analogové zesilovače pro PA už firma BV Audio nevyrábí. Nicméně v bazarech se dají koupit i ve velice pěkném stavu, stačí jen vyfoukat ven prach a bordel, zkontrolovat, příp. vyměnit ventilátor a zesilovač bude sloužit dalších dvacet let. Láďa Bunta to dělal velice solidně, což dokazuje i naprosto zanedbatelná poruchovost těchto zesilovačů. V bazarech se příliš často neobjevují, jsou totiž díky speciální konstrukci síťového trafa na svůj výkon poměrně lehké, spolehlivé a tak se jich zvukaři neradi zbavují. Nicméně občas na ně lze narazit, ale varuju před těmito stroji neodborně opravovanými, protože např. nákupem tranzistorů MJ15003 v GME lze poruchovost těchto zesilovačů dramaticky zvýšit, resp. nevíte, kdy to zase střelí.
PSA31500 se skutečně chová na basech daleko lépe, než originál RMX2450. Nejsem zastáncem nákupu takovýchto kopií, ale pokud máš plechový vemeno a nemáš na RMX1850HD nebo třeba jetý ElectroVoice Q66, tak asi nic jiného nezbývá.
Výrobkům Behringer se zdaleka vyhni, EP2500 se chová ještě hůře, než jeho předloha RMX2450 a je nespolehlivý, často je opravuju.
Doporučil bych Ti i například zesilovače Crest Audio, se kterými mám vynikající zkušenosti, ovšem model CC2800 pro Tebe bude asi finančně nedosažitelný, leda ho koupit někde venku, třeba u Thomanna, jestli je má.
Pozor bych si dal i na podezřele levné zesilovače se spínanými zdroji, tam je riziko poruchy a následné destrukce celého zesilovače i reproduktorů velmi vysoké.
Hlavně nekupuj nic dělaného doma nějakým amatérem, protože od takových stvůr /třeba i hezky vypadajících/ nikdy člověk neví, co čekat.
Ruce pryč od výrobků QSA i Mison.