Re: Kapacitátor
Redyuri, tak já ti budu věřit už jenom z principu, abych popřel sinclairovo tvrzení, že nebudu souhlasit.
Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.
Audioweb.cz » Autohifi » Kapacitátor
Redyuri, tak já ti budu věřit už jenom z principu, abych popřel sinclairovo tvrzení, že nebudu souhlasit.
mne veriť môžeš ohľadom chémie, vagín a vlastne medicíny všeobecne, a sinclairovi ohľadom elektroniky, a ako ho tak za tú dobu tak poznám, tak aj u neho niake tie ženské skúsenosti už sú
A kolik těch vagín už zkontrolovals redyuri? At vím jak moc ti můžu věřit.
80W
Iridescent: cože? 6000A? ne, já vím, pohnojili sme to oba a já se navíc ještě ztrapnil ale byl jsem blíž a to mě hřeje na srdci...
Když dodá 12A po dobu jedný sekundy, tak může dodat 6000A po dobu 2ms. Pokud ovšem by byl nějakej obvod, kterej by to reguloval, což je myslim si nereálný.
Při proudu 6kA by byl jen na jeho vnitřním odporu úbytek 9V a pokud výrobce v tomhle parametru kecá, tak je docela dobře možné, že nedá 6kA ani do zkratu.
To je krasna debata. Hlavne 6KA do zkratu. Nedovedu si predstavit vodic, ktery by vubec dokazal i pri roztaveni prenyst 6000A. Debata je o nicem, kundik za olovenym akumulatorem v dobrem stavu pred menicem je nesmysl. Smysl budou mit sudy za menicem, pokud to tento snese. Napeti plne nabityho a zdravyho akumulatoru by melo byt ~ 14,4V. Startery mivaji 1,5KW. Pri startovani tedy akumulator musi dodavat odhadem 100-120A a u dobryho aku ani moc nepoklesne intenzita svetel, pokud zustanou zapnuty. Nejlepsi kapacitatory jsou ty od Vietnamcu - nic v nich neni a tak aspon v obvodu za akumulatorem, krome dalsich prechodaku, neskodi.
Edit - priznivcum "kapacitatoru" doporucim prohlidnout tloustku kabelu, vedoucich k starteru. A pak taky hlavni privodni kably k AKU.
Boramyr: bavíme se teoreticky sakra, dyť sem psal že je to nereélný.
iridescent: a kolik je reálný? 2000? 1000? 500? 50? a po těch 50ms (včetně tý nelinearity)? když baterka těch 200 ráda dá?
no to samozřejmě zleží na těch dalších věcech, jako vnitřní odpor atd.
Temu grafu nějak nerozumím, to jako v okamžiku t=0ms se nic neděje potom v čase cca t=5ms teče do baterky 20A , v čase t=20ms 40A a teprve až někde po 50ms od startu začíná téct nějaký proud z baterky?
Tady jsou ty obrázky hlavně na konci srozumitelnější http://www.picotech.com/auto/articles/f … ics_2.html , sice Ferrari asi nemá obyčejný 60Ah akumulátor ale neva. Ten náběh proudu je docela rychej, ale před tím jsou ještě nejaké podělané zákmity že by kontakty relátka ještě dokmitávaly. A navíc je to inkukční zátěž. Prostě bych chtěl vidět co by s tím udělal puls ostrý jak cip na reálné zátěži, ale ten asi prakticky ani není možné vytvořit.
Každopádně vám věřím.
Jo omlouvám ten graf je "trochu zavádějící,ale nic lepšího jsem nenašel,je to ze stránek o autodiagnostice.Chtěl jsem jen demonstrovat,že je akumulátor schopen dodat i poměrně strmé proudové špičky..
Tohle napsal Hubert Mašín na Zesilovace.cz,docela mě to pobavilo :
"Kapacitor s displejem částečně řeší prudký úbytek měřicích a indikačních přístrojů směrem k zádi vozu. V kufru není prakticky na co koukat, dokonce rozsvítit si tam u mnoha modelů můžete jenom otevřením víka či lichých dveří. Proto se v poslední době tento nedostatek zmírňuje montáží audiovizuálně-multimediálních center právě sem, očipovaný kapacitor je jen první vlašťovkou tohoto trendu. Již brzy nebudou Vaše ratolesti chtít cestovat jinde než v zavazadlovém prostoru, velkoplošná LCD + PS3 se superprostorovým zvukem je tam spolehlivě přiláká.Výhody tohoto uspořádání pro řidiče a zbytek posádky nelze ani docenit "
very funny
Jingliste, noclue, Zbynku, kolik máte F, na ty vaše hypersuby?
Junglist vypadá, že už by moh dostat rozum a ten zbytek-myslím, že zbytečně vrtáš do sršní ďoury, Michale
Tak tady snad není žádnej sršní úl ne?
zato na autohifi....
Michale, spoustu , ale jen v lepsi baterii.
Sinclaire, tak ja si nejakej koupim, abych ti udelal radost ))
spousta lidi na tohle sere. Sam rikam, ze kdyz ma nekdo x tisic na komponenty, ma uz par kacek i na lepsi baterii.
Já kapacitátor nepotřeboval a nepotřebuju. Funguje to v pohodě.
Audioweb.cz » Autohifi » Kapacitátor