Jinak - k tématu.
Přes výkend sem to pozapojoval a .... hraje to velice slušně.
Pokud poslouchám na místě, s vypnutým motorem, tak je i basů dost - na EQ na rádiu jsem jim trochu přidal a při třetinové hlasitosti jsou cítit i na těle - to by mi vyhovovalo. Žádný bučení, huhlání a hučení sem zatim nenašel.
Při jízdě je ale situace dost jiná - basy se "vytratí". Je mi jasný proč, ale taky vím, že se nebudu prdět s vytumením celýho auta, takže to prostě beru jako fakt, se kterým nemíním nic dělat - možná časem ten subwoof do bočnice kufru - ten nápad se mi fakt líbí.
Ještě sem neměl možnost to poslechnout na všech nastaveních a na různých typech muziky....první testovací kousek byl prastará deska od Prodigy- Music for the Jilted Generation a to mě fakt nadchlo. Oproti samotným předním kompům to chytlo "objem" navíc. Zadní basy a středy se trochu slívaj, ale pokud pustím zvuk jen dozadu, tak je stereo slušně rozeznatelné. V kombinaci s předníma kompama (který sem odřízl od nejspodnějšího pásma) je dojem "prostorovější", celkově hutnější...a stereo zůstává zachováno. Počítám, že se ovály časem rozcvičí a zahrajou ještě o něco líp.
Ty Hertzy DCX patří k nejlevnějším kouskům na trhu a i tak mě docela překvapily. Jak by potom zahrály kvalitnější kousky na zesíku? To už by možná byla náhrada subwooferu.
Ještě jedna věc mě teď napadla - co dát doprostřed plata subwoof a pod plato mu udělat cca 20litr uzavřenku? Sice by to byla fakt už váha, ale třeba by se tak subwoof a ovály vzájemně nerušili.