Zase bych toho deep blue tolik nevyzdvihval. Jednak mu ani omylem neverim tak nizke q, jake predvadi ty 20L simulace (ale stejne tak neverim DSku tu vysokou citlivost)
Muj pohled na vec:
Do HS250 nekecam, tu jsem mel a pekny. Vyssi rady Hertz jsou mlaticka.
Alternativy - 8" a 10" cenove ruzne:
Drazsi - XLS10 - dala by se sehnat levne, do male uzavrenky asi spis autoverzi obecne, ale me by se vic libila "domaci" verze s vyssi impedanci a nizsim q.
TIW250 - cenovka vys a asi by chtel kolem 25L, ale zahraje VELMI pekne.
TIW200 - nevidim duvod, proc by pro decentni osubeni auta, ktere navic ani osubeno byt nemelo, nestacila 8". Navic Visace maji vyhodu v nizke Fs prestoze maji lehkou membranu a bezpecnou vychylku. Navic jak vime, auta maji dva zadni podbehy a dva 8" by tudiz zabraly mene mista, nez jeden 10". Dve 8" uz zahraji v aute typu 307 lepe, nez jeden 10". Pokud ne TIW, tak pouzite HS200. Take dobre menice. Dvojice umi krasne hluboke pumpovaci, ale presto dynamicke a presne basy.
Tim to nekonci, jenom to berte jako alternativy k tomu, co jste napsali v dane cenove relaci. A ono je toho jeste mnohem vic...
Do male uzavrenky klidne i SLS10, pokud 8" tak uplne klidne GF200, nebo designovku do stribrneho auta AL200 a za morem se oteviraji dalsi moznosti. Akorat se chce drzet menicu, ktere nemaji pravy phaseplug, kvuli neporadku.