Téma: Kali LP-UNF malé,levné ale dobré
V práci se postupně budou nahrazovat monitory na malých pracovištích,pánové co to u nás provozují a starají se o to jsou kompetentní a vybrali z více adeptů tyhle prcky (pro danou kategorii = náhrada různých menších 2p alesisů,M-Audio,Yamaha JBL na které už nejsou ND). Měl jsem tu čest je mít na libovolnou dobu zapůjčené na pohrání si. Stačily mi na to víceméně jen dva dny.
https://www.kaliaudio.com/lp-unf
Dostal jsem se k tomu celkem tradičně, byl jsem za techniku a servis přizván k otestování posouzení a změření a musím říci že ač většinou mé resumé poslední dobou znělo "jejžíš to je zas sračka a nebo předražená sračka",tohle fakt nekupujte (např presonus ale i dražší věci) tak tohle na mě udělalo dobrej dojem. Za 7,5k za set je opravdu perfektní jednoduchá a rozumně zpracovaná věcička.
Vstupy jsou datové BT,USB-C a analog symetricky TRS,a klasika RCA, vše se interně převádí na digi a dále DSP zpracovává,nic ani v uplném tichu nešumí, zdroj je externí klasika cihlička externí spínák 24V/3A což já jako servisák považuju za naprostej luxus,protože díky tomu ty bedny předpokládám že i něco vydrží a max se vymění, dá nový a jede se dál koncovky žádný atyp, ale normální napájecí souosý konektor.
Dovedl bych si to představit mít klidně doma na stole k počítači nebo i k TV. Na blízkej poslech do cca 1,5m není co řešit. Parametrově (samože ve své kubatuře a výkonostní kategorii ),měření na stole je z 1,5m rovné 50Hz-20k +-2dB ale i zvukově je na první dobrou vše perfektně čisté,na flat byly mírně přidané okraje pásma,tak jsem změnil nastavení dip 4 a 6 a pak voilá zcela neutrální a jednopásmové, výborné střední pásmo a přirozené a dobré podání prostoru.Ale i dole a vyvážeností to zní jako větší bedna. Co ocení rovněž každý je že i na ucho je dobré chování mimo osu a to jak vertikálně tak horizontálně.