Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.

Audioweb.cz » Reprosoustavy » Kali LP-UNF malé,levné ale dobré

Stránky: 1

RSS

Příspěvky [9]

(upravil dawsoo 3. 7. 2024 6:46)

Téma: Kali LP-UNF malé,levné ale dobré

V práci se postupně budou nahrazovat monitory na malých pracovištích,pánové co to u nás provozují a starají se o to jsou kompetentní a vybrali z více adeptů tyhle prcky (pro danou kategorii = náhrada různých menších 2p alesisů,M-Audio,Yamaha JBL na které už nejsou ND). Měl jsem tu čest je mít na libovolnou dobu zapůjčené na pohrání si. Stačily mi na to víceméně jen dva dny.

https://www.kaliaudio.com/lp-unf
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5a6a2d73bff200e7e9dde1f9/3e29656b-2221-494a-bc15-4b2e53a412e6/LP-UNF-Front-Left.jpg?format=1500w

Dostal jsem se k tomu celkem tradičně, byl jsem za techniku a servis přizván k otestování posouzení a změření a musím říci že ač většinou mé resumé poslední dobou znělo "jejžíš to je zas sračka a nebo předražená sračka",tohle fakt nekupujte (např presonus ale i dražší věci) tak tohle na mě udělalo dobrej dojem. Za 7,5k za set je opravdu perfektní jednoduchá a rozumně zpracovaná věcička.
Vstupy jsou datové BT,USB-C a analog symetricky TRS,a klasika RCA, vše se interně převádí na digi a dále DSP zpracovává,nic ani v uplném tichu nešumí, zdroj je externí klasika cihlička externí spínák 24V/3A což já jako servisák považuju za naprostej luxus,protože díky tomu ty bedny předpokládám že i něco vydrží a max se vymění, dá nový a jede se dál koncovky žádný atyp, ale normální napájecí souosý konektor.