Re: Ethanol E85
Já teda na Golfovi to startování nezkousl, jak bylo venku míň jak asi 10° tak to bylo tak na po 3 až po páté, prvních pár minut se auto dusí a škube, je to na prd. Evidentně by to chtělo, aby studený auto přidalo ještě víc na směsi než s benzínem, v prvních minutách kdy ještě není relevantní signál z lambdy a jede se dle teploty chladící směsi a vzduchu je to evidentně málo. Napadlo mě přidat (odrbat čidlo teploty) aby si to myslelo že má motor místo 10° tak kolem 0° a pak by asi byl pokoj, po zahřátí alespoň na 30° zase přejít na normální hodnotu z čidla teploty (otázka je jestli by ta skoková změna na hodnotě z čidla nevadila jednotce) ale nějak mě to pokusničení pak přestalo bavit, spotřebu jsem měl teda vyšší jak vy, bylo to kolem litru a víc. Kamoš co má tu čínskou jednotku na prodlužování doby vstřiku u studenýho jezdí a nepozoruje problémy v chování auta, ale žere mu to o 2 na 100 víc než s benzínem.
EDIT: Mezitím přibyl post od litla, mě to na čistej E85 startuje, i při těch 10-15°C ale, blbě. Se spotřebou jsem skočil z nějakých 7-7,3 na 8 -8,6.