(upravil stiglitz 27. 9. 2022 23:29)

Re: Antiskating

No, hodlám se o nastávajícím víkendu věnovat ramenům na HC43 a HC58. Obě, podotýkám obě mají víc, nebo míň tendenci cestovat z drážky ven, tedy k vnějšímu okraji desky. A to tak, že i při nastavení doporučené síly, přítlačné na hrot - kontrolováno klenotnickou váhou při jakékoli manipulaci s ramenem a libovolném nastavení antiskatingu toto letí více či méně ven. Vyskáče z drážek. Musím o tom něco vygooglit, do řitě. Nikdo mi nevymluví, že dostředná síla je vyrovnána, pakliže přenoska se chová neutrálně, tj. nemá snahu tlačit na žádnou stranu drážky. Tady má Tesla něco blbě.

Re: Antiskating

Chci se jen tak zeptat, jak tedy to bádání dopadlo?
Případně k čemu se dospělo, pokud se k něčemu dospělo wink

Děkuji za případné poznatky a rozšíření znalostí a vědomostí nejen mých ...

Vašek

Re: Antiskating

Udělal jsem to tak, že teď se dá teprve něco seřídit. Pružina je nahrazena gumovou nití.
Jestli si někdo bude ťukat na čelo, nebo se smát, je mi to jedno.
Teď to teprve funguje.
Pružina, co tam byla měla silný tah, a když jsem ji nastavil tak, že na rameno nepůsobila vůbec, dosáhnul jsem opaku.
Nebyla to už tažná pružina, ale stal se z ní po tom co rameno dojelo do určitého bodu, blok, prostě rameno narazilo na pružinu, a dělo se něco opačného. Teď to funguje, jak má.

Re: Antiskating

Tak to je super řešení!
A je pravdou, že se z tažné pružiny po překonání její minimální klidové délky klidně v některých případech stává pružina tlačná.

Děkuji za sdílení zkušeností, a přeji příjemný a nerušený poslech LP.

Vašek

(upravil stiglitz 21. 12. 2022 23:23)

Re: Antiskating

No, super - ono to je takový, ale jo, funguje to. Dělal jsem ty uzlíky, na těch packách a ty packy pak přetáhnul smršťovací bužírkou a nahřál, abych to nějak fixoval, takže je vidět jenom ta gumová nit. No. Ta je vytažená z gumy z tepláků. To je řešení, co? Ale funguje to.