pouzivam auto na benzin, minule som natankoval misto 100 oktanoveho jenom 95ku, nejak to jede ale ne tak dobre jako se 100vkou, mozem jazdit aj na 95ku? s 95kou to trochu cuka a nejede do otacek, ale sveze z bodu A do B asi tak...
nenapisal si co je to za zosilnovac, kedze sa vymenou elektronky zmenilo zosilnenie predpokladam ze bude bez spatnej vazby. V tom pripade asi bude viac zalezat na dobrom nastaveni pracovneho bodu a tento ma 6N2P uplne inde ako ECC83 a tiez uplne inde ako 85/81... tiez samotna ECC83 sa zvukovo VELMI lisi pri roznych znackach. Napr. porovnat taku JJ s Tung-sol alebo Teslou to su uplne ine elektornky a iny zvuk. Tiez 6N2P zalezi ci je armadna s priponou EV alebo bez. ECC85/81 je super elektronka, ma uplne vsetko, ale je problem ju spravne pouzit aby si z nej dostal maximum.
Ale k tvojej otazke, ak je to nejake jednoduche zapojenie a nie nejaky fixny bias, priamo viazany stupen alebo nieco zlozite tak sa nic neposere, kym sedi napajanie zhavenia co mas splnene tym konvertorom. Anodovy/katodovy odpor len obmedzi prud a pracovny bod bude trochu mimo, ale hrat to bude.