Pokud tam bude mit snimac pod kobylku, nebo na telo kytary, tak to stacit bude, je to totiz vatsinou piezzo snimac.
Tedy vstup pro krystalovou prenosku uplne idelani.
Pokud to bude magnetoelektricky snimac, tak bych se nebal pres potenciometr na snimaci, pripojit to na vstup pro magnetodynamickou prenosku.
Kdyz to osoli za snimacem, ale volume stahne, bude to pravdpodobne mit krasny fuzz, nebo distortion, mozna kdyz to bude davat aspon 10x vyssi napeti, jak je vstup RIAA, tak to bude mit zvuk boosteru z vyssimi harmonickymi.
Zalezi od toho, jak je na tom signal snimace a jak je na tom zapojeni predzesilovace v tom videotonu.
Ale kdyz bys mu dal do skrinky se skolnim reprakem obycejny zesilovac, pro mne za mne i TDA2030, nebo modul z ciny TPA3118 PBTL mono, plus nejaky zdroj a predzesilovac, postaci i obycejny jediny FET BFxxx, bude to lepsi, jak nicit ten videoton.
Nepotrebujes ani vysoke napeti, na napajeni postaci dokonce i 9V, nejaky adapter, co da aspon 1A
https://www.aliexpress.com/item/4001203 … web201603_
Muj neoblibenejsi predzesilovac, booster, fuzz, ktery sem replikoval mnohokrat, je tento... Frank Clarke
http://beavisaudio.com/schematics/Frank … ematic.htm
Asi je to z duvodu, ze mam ruzne vyletovane IRF 510..
P.s.
Pro zarputile vrtaky, vstupni kond 100nF, ovplyvnuje zvuk.
stejne tak vystupni kond.
Lety overene mam, ze nejlepsi zvuk dava cca 100 az 200 nF kondik mica na vstupu a je to opravdu slyset, kdyz se tam placne nejaka keramika, zvuk je daleko mene hutny, stejne tak na vystupu, se nehodi elektrolyt, ani keramika, lepsi je nejaky svitek, nebo dokonce hovnak svitkovy, papirovy. Nejlepsi zvuk dodavali vzdy PET kondiky, vyletovane kupr. WIMA, obvykle paralelne 2x 4,7 mikrofarad.
Je dobre tomu dat poradne stineni, treba vystrihat a poohybat krabicku z Fe plechu od slehacky (spray) a do ni vlozit ten plosak, napajeni jeste ofiltrovat aspon 100mikrovym elytem, jinac to rado zere brum.