Štěstí jsem nikdy neměl. Vždyť tady šlo jen o výměnu tranzistorů bez jakéhokoliv nastavování. Už jsem za svůj život několik desítek kg tranzistorů vyměnil, tak nevím proč by to měla být výhra ve sportce. Jen mě zmátlo to označení, které bylo osazené přesně na střídačku.
Jezdí to normálně. Ještě jsem zkrátil všechny přívody a vývody a zmenšil snímací odpory pro posunutí omezení proudu - jen o 5%. Ale to už jsem měl již před tím než to odešlo - delší dobu. Též mám osazené dva akumulátory paralelně pro zvýšení kapacity. Takže je tam desetičlánek s kapacitou 8 Ah. Bez problémů na tom ujedu na jedno nabití 15 km se zátěží cca 115 kg v docela kopcovitém prostředí. Nejhorší je brzdění z prudkého kopce. Odešlo to v prudkém dešti, když jsem zastavil a on se z kopce překulil. Tak ta voda šplouchla na desku a bylo to. Možná, že by to nalakování pomohlo, ale musel by to být lak ve spreji - je to dost nacpaná destička s kombinovanou montáží.
Budiče jsem přeměřil, ale osciloskopem, kterých vlastním několik, první již přes 30 let jsem na to nekoukal, abych si někde neškrtnul a neodpral to.
Mně většinou součástky pracovali na principu střelby a po vystřelení už nebyly nabitý.
Provedl jsem jízdní test, ujel cca 8 km v "plné zátěži" a v pohodě. Ještě jsem zmokl, ale nebylo to tak prudké, a loužím jsem se vyhýbal. Je to v pořádku.