Neviem čo všetko si prevzal ale C12 dolaď podla osciloskopu, podla konkretneho operáku a koncových tranzistorov. Ten C17 tam nieje potrebný. Nič ti kmitať nebude ak emitorové odpory zväčšíš tak na 6,8R a nepotrebuješ ani R53 a R55. Tá kapacita 1000uF pri operáku je nejako vela a tie odpory 100R tam nepotrebuješ. Na druhej strane tým zvyšuješ PSR, ale vidím to takto prvý krát... Nezabudni dať tak 220uF tesne ku koncovým tranzistorom. Q4 a Q7 môžeš tiež použiť KSA/KSC a ide urobiť aj tepelná väzba medzi nimi. Žiaden vplyv kapacity medzi púzdrami som nenameral ani keď som tam skúšal 400MHz asi 2pF Cob typy...
Skôr ma zaujíma čo si od toho slubuješ. Každý obvod navyše môže zvuk len degradovať, nie vylepšovať. Nedávno sme tu riešili že ten diamond je tiež akosi "počuť"... Vstupnú impedanciu teraz budeš mať 100k ale koncák má tie asi 22k, čo operák za DACom v pohode vybudí. S kapacitou kábla tiež nebude problém, určite je tam nejaky 100R odpor. Každý obvod má svoje THD, IMD, PSR... Ja som toto zapojenie používal roky. Skúšal som tam NE5532, NJM2114, LM4562/49720, AD797, LM6171, OPA134, LT1115, OP275, OPA637, OPA627, LT1363, LT1360, AD826. Redukcia na single... Potom som ten operák vymenil za diskretny vstup a rozkmit a diamond použil ako výstup. Zvuk sa mi páčil daleko viac než s hromadou aj drahých operákov čo som tam testoval. Jednoducho ti vznikne další obvod kde môžeš riešiť kvalitu, pre ktorý môžeš riešiť zdroj a dalšie veci. Podla mna to nemá zmysel. Nepotrebovať budiť R-2R, tak nejake buffery s čistým svedomím uplne vynechám.
Dúfam že som ta k tomu nejako neinšpiroval píspevkom 294... Môžem vyfotiť aj operákovú verziu