k první větě: zem ze zdroje u předzesilovače je zapojená přímo na desku předzesilovače, a zem jde po signálové jenom pro napájení mm předzesilovače. Důležitý kouzlo jsou ty odpory v napájecích větvích, kdo tohle nepochopil, dává trafa a trafa a trafa. Analogovou a digitální zem mám samozřejmě oddělenou, spojeno jen ve zdroji. A u integrovanýho zesilovače je zem pro napájení předzesu společná se signálovou, v koncích je to spojeno se zemí zdroje, a odtud dráty na reprovýstupy, a opět, ty odpory v napájení předzesilovače jsou to kouzlo. Kdo chce, můžu mu vypracovat elaborát, jak velký rušivý napětí se zanese do té země, co je společná pro signál i napájení. A nemusí to být měděná pásovina, používám běžně 1.5mm licnu, protože jí mám dost.
A zemní smyčku v zesilovači jsem měl naposledy v době normalizace. Samozřejmostí jsou izolovaný cinche. Ano, tohle řešení má jistě horší oddělení L-P kanálu, ale v době, kdy hudba vzniká ve střižně, ne snímáním hudebních akustických nástrojů, je to vlastně jedno.
A omezení rušení od procesoru se dá řešit třeba tím, že je napájenej menším napětím a jede na co nejnižším kmitočtu, v zesilovači se fakt nepředře...
Takže končím s tím, když to někdo dokáže udělat s jedním trafem dobře, nechápe, proč dát víc traf do jedné bedny. Schéma těch yamah je dostupný na hifiengine.com , zaregistrovat se může každej.