Téma: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Zdravim!
Nema z vas nekdo nejaky napad, jak, nebo cim, levne nahradit BT modul Jabra A210?
Leta jiz nejde sehnat a umrela mi tato utilitka, kterou sem pouzival na ruzne aplikace.
Vim, ze lze sehnat bud prijimac, nebo vysilac BT, ale obousmerny BT modul jako ona Jabra A210, sehnat neumim.

Neni to na hifi aplikaci, ale slouzilo mi to bud doma ku TRX na pripojeni odlehcene BT nahlavni sady, nebo po pripojeni TRX na motocyklu do BT komunikatoru helmy.
Bylo to neskutecne odolne vuci VF ruseni. Nechce se mi do helmy tahat kabely.
Problem je, ze pri provozu to pak zvykne neprijemne palit VF proudy.
Vyhodou A210 bylo, ze se parovala uplne ze vsim.
Vim ze existuji levne BT moduly jako pouze deska, ale nemam vubec tucha, jaky koupit, jak ho zapojit, jak donutit podobny modul k tomu, aby se paroval z jinou BT nahlavni sadou.
Nevim, zdali je to nejake fabricke nastaveni "master", nebo slave, ale dokazi sice sparovat telefon, nebo PC z takovymto modulem, ale nevim, jak ho donutit, aby se paroval z jinou BT sadou.
Dik moc za kazde info.

V hosim pripade, nemate nekdo nejake reseni, dle moznosti levne, kde se da koupit, nebo z ceho vyrobit, magneticky konektor na propojeni hovorove sady ku motohelme?
Vim ze to delal Vanzel Golterman, motorola mela cosi kdysi, ale to je jiz mrtve, Grundig nevim, nove systemy matra neznam a nemam pristup ku dilum.
Potrebuju idealne 5 pinu.

Dik podruhe.

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

http://www.thriftycomputer.com/jabra-a2 … apter.html

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Je to out of stock...
Shanel sem to poruznu na e-bay a pod, ale i obchody, ktere to meli oznaceno skladem, to jiz nemaji.
Dik

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

A něco z tohoto?

https://www.amazon.com/Mpow-Bluetooth-R … le:1037251

https://www.amazon.co.uk/Bluetooth-Tran … le:1037251

http://mobilespec.com/sp/mobilespec-blu … g-adapter/

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Moc dik, to je cesta asi...

MSBTDONGLE neznam, to musim prostudovat. Pogooglit a najit modality parovani, zdali je to duplex.
Mam cas v nedeli.

TROND 2-in-1 sem mel moznost osahat, ale je to pouze simplexni prenos,  bud a nebo. Bud je to prijimac, nebo vysilac, oboji duplexne to neumi, nebo nevim, jak to prinutit, aby to slapalo, jako jabra.

Mpow Bluetooth Receiver, neznam, ale myslim, ze to bude podobne tomu trondu.

Postuduju, neco stoho skusim objedant, hlady neumru snad, kdyz tak, bude o jednu hracku na vic.

Ja to zatim neuzaviram o vysledku budu v tomto vlakne informovat.
Moc dik, jeste jednou.

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Nedal by se duplex spáchat pomocí dvou jednosměrných zařízení?

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Zajiste by se dal spachat prenos pomoci dvou zar.

Ale ja potrebuji vytvorit spojeni do existujici BT sady, kterou mam v helme, nebo ze sluchatky, do kterych sem vestavel BT HF sadu, nebo to potrebuju pripojit ku klasicke male BT interkom sade hovorove.
Vse potrebuju mit duplex.
Klicovani PTT mam bud doma na pedal pod stolem, nebo kupr. na leve strane riditek na moto, nebo v aute na radici pace.
Na vsechno mi stacila jabra A210, na moto pod sedlo, sem mel vyvedeny konektor jack, od radiostanice, stejne tak v aute do prihradky.
Akorat telo a ovladaci panel radiostanice, sem podle sezony prehazoval z moto do auta.
Nakonec ta Jabra skoncila ve firme, kde je pripojena ku stolnimu TF, kde pro komunikaci se pouziva lehka nahlavni sada BT.
A ja nevim, cim to nahradit.
Mozna sezenu stolni telefon, ktery by mel vevnitr BT, ale nesezenu panasonic konzoli, na dve telefonni linky. Na te konzoli je jack, pro HF sadu a po uprave, tam sedi i ta jabra.
Posledni leta, sem to nevyuzival temer vubec, jen ve firme, doma, nebo na moto, na vysilani nebyl cas.
Ale shanim nahradu, ponevac by se mi to od jara zase siklo.
Mozna je to tak jednoduche, jen ja nevim o nejakem reseni.
Dik

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Pořád mi přijde, že se náhrada sehnat dá, jen nemám trpělivost číst manuály. Třeba na Amazonu mi přijde, že stačí prostudovat reklamu pod vyprodanou Jabrou A210: https://www.amazon.com/Jabra-A210-Bluet … op?ie=UTF8

Třeba tohle mi přijde nadějné:
https://www.amazon.com/dp/B01KO1JNCA?psc=1

Co máš za radiostanici?

(upravil wimshurst 6. 12. 2016 21:30)

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Uz sem prohledal vse mozne.
Pravda je, ze se stim borim na preskacku, vzdy se ku tomu vracim a motam se stale v kruhu.
Ale mozna mi svita na lepsi casy, mam na stole BT modul, ku tomu dokumentaci a myslim, ze se da prepnout, do modu Master a parovat snim dalsi BT utlity.
Pres vanoce se budu hrat, pak uvidim, co stoho vyleze.

Pokud nezvladnu proces bastleni, tak prejdu na alternativu hotoveho.
Ale rad bych to zvladl v podobe opakovatelne bastlenice z BT modulem, ktery si prizpusobim na vlastni potrebu.
Je to cesta, jak bych zaplacl potrebu vice kusu a nemusel to prendavat a prenaset, jako kocka mlade.

Dik za typ, budu hledat dal.

p.s.
nektere dnesni ajfouny, nemaji modre zuby.
Tam nekde je take snad nejaka alternativa, jak tomu nasadit modrou protezu, ale nestudoval sem to dopodrobna.
Vim ze bezne se pouziva USB-BT adapter, ale vim, ze pro nektere byla nejaka berlicka v podobe audio duplexniho audio BT, bez potreby portu.
Mam take na stole nepouzity adapter od motoroly, ale nemam ku tomu dokumentaci. Horsi je, ze ani telefon..

Radiostanici pouzivam, nebo spis pouzival sem na moto yaesu FT 857.
Doma pouzivam poruznu, podle potreby stolni TRX kenwood TS480SAT, nebo starsi TS440, na UKV a VKV pres transvertor
Vysilam malo, skoro vubec, posledni roky, neni cas.
Prave to davam dohromady, ponevac na moto jezdim, pokud je pocasi, hodne a ten TRX bych si tam zas dal spatky.
Vsechno sem mel vyreseno,  mam v helme udelanou HF sadu, ale nepouzivam to zas tak casto, jen kdyz jedu nekam z moji pani.
TRX je velka sranda. Na KV to moc nejde, na velkou antenu neni nejak moc misto, ale na vyssi pasma, to jde. Tak od 20m pres den, vcelku lze. Na spodnich pasmech, to je problem, i kdyz dokazi vyladit antenu i z tak spatnou protivahou, jako je moto, i na 80m, obvykle, ale za jizdy nejde udelat spojeni. Ucinnost te anteny je asi jenom 1%.
Pak pali gripy a nekdy vynecha i vstrikovani.
Ale je to zajimava cinnost, moto mobile provoz radioamatersky, je velmi okrajova zalezitost, malo kdo se tomu venuje.
Je to ciste technicka a celkem narocna zabava.

Doma mi zas vyhovuje, ze nemam drat ku hlave, staci mi pedal PTT a kdyz se pohybuju v dilne, mam za uchem BT, tak to neprekazi.
Kdyz chci kvalitnejsi poslech, tak mi zas udela sluzbu BT vetsi nahlavni souprava.
Neprekazi draty, mam jich stejne dost po stole.

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

wimshurst: Zajímalo mě to, protože jsem kdysi také radioamatéřil. Pak jsem se oženil, a nějak na to už nebyl čas. Pamatuji si jen na poslední věci - spojení s druhou stranou světa skrze odraz od padajícího meteoritu. A že vynechává vstřikování se nedivím, jednoho dne jsem se od toho popálil a hojilo se to strašně dlouho.

Ale fakt je, že tehdy se stanice spíše stavěly, než kupovaly. A to co vznikalo většinou na moto moc nebylo. smile Možná spojení při jízdě tankem. smile

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Příliš moderní motorka, motorka má být ze železa  a s karburátorem, aby něco rozhodilo zapalování, to už by musela být fakt rutyka...

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Moderni moto?
Ta moto ma vic jak 20 let... rv 96
vymenil sem ji pote, co se rozpadla jeji starsi sestra, ktera mela vstrikovani  pres 30 let. r.v. 84
Problem je, ze je malo motocyklu dnes takovych, ktere maji klasicky buzeny alternator.
Po vetsine maji moto magnetto alternator, ktery neoplyva vykonem, navys vsechna energie, ktera se nespotrebuje, se vytopi do tepla skratovacim regulatorem.
Z ceho bych pak napajel ficury, jako vyhrivani podprdelniku, vyhrivani obleceni, radiostanici a jine..
big_smile

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

zkus yamahu, ta má u většiny klasickejch modelů normální altík. Já mám xjr shodou taky z 96 a kabecy u tohohle modelu vydržely až do 2004, u fjr tuším do 2000. Ty magneta se zkratovým řízením je kapitola sama pro sebe, to je vestavěný k******o. Asi mají motorky málo opotřebitelnejch částí, v tomhle rád vzpomínám na XJ900f s kardanem.

Re: JABRA A210 - neco cim to nahradit

Sam si zasiram vlakno, sam si za to muzu.
Ja nechci japonce a uz vubec ne stareho japonce.
Je to drahe na udrzbu a neprakticke na GO.
BMW, vyvesim jako svini pri zabijacce na dva tkalouny na skoby v garazi a rozeberu ji na prach a nezbyde ani kostra, pac zadna neni.
Spojkove oblozeni sedi z dacie, alias renaultu (182mm), nebo trabos, pripadne MB Skoda (160mm) vetsina veci je replikovatelna, nebo prehoditelna z aut.
Starter streva, je WV polo, vstriky lupo, rozdelovac tlaku polo, golf, lupo, cerpadlo palivove od fobie, po WV, nebo cela rada renaultu, filtr olejovy  sedi W712/54 do elektrocentral a cerpadel stoji asi 1,6eur. Olej Paramo 15W50, stoji 10l 7eur. Hypoidni olej stoji cca 2 eur litr, taky paramo.
Kdyz neni jiny, postaci motoru obyc. mineral 15W40, nebo 20W40.
ND sou levne, staci koupit nejakou nemrtvou zombie a prendat co se hodi.
Lehko se to schani, je toho plne mobile.de.
Mam 2m a neni mi to maly.
Kilometricka hodnota je velmi nizka.
Pokud se tomu dava primerena udrzba, vydrzi v pohode 200.000km. Prvnich 100.000km je prakticky zabeh.
BMW R1100R.
Stara K100, je dric, ale zbytecne komplikovana. Jizdni vlastnosti celkem vynikajici.
Bohuzel je mi mala.
Nema ale zadnou dusi a nema emoce.
U BMW v letech 1994-2005, je v cele serii boxeru oilhead, od 850, po 1150, temer vesechno zamenitelne, az na minimalni detaily. Dik tomu, ze kupni sila v Germanii je vysoka a lide si obnovuji motorizaci casto, lze najit mnoho masin za levno, nebo take dilu.
Japoncu je strasne moc a v relativne kratkem case moc inovaci i u jednoho typu moto a problematicky samoservis, prave kvuli dilum.
Mnohe veci a dily, je potreba na japonce nove, nejsou nahrady, nebo dily maji vysokou cenu.
Mnoho moto z let treba 1990-2000, ma tolik variaci seriovych, ze bez ruznych klicu a katalogu, nejde ani identifikovat ten ktery dil.
Pro to ze si delam samoservis, mam rad nekomplikovane stroje.
Kardan mam rad take, ale nejradeji mam cely system paraleveleru a teleleveleru.
V celem systemu tlumeni sou dva tlumice, ktere kdyz umrou, lehko se meni, stoji kolem 1000eur oba, zadni z hydrostelem, predni obycejny. Vcetne strun.
Nemusim se patlat z rozdelavanim predni vidly a repasi planzet, vymenou strun.
Predni teleskopy sou jen kluzaky.
Kratka reklama na merkelverkel BMW.