Nechci byt za chytreho, ale nemas nahodou problem nekde z dimmerem, nebo nemas problem, kolem zeslabeni intenzity osvetleni?
Casto staci uplna blbost, treba u neketerych aut, je odvozena intenzita podsviceni od napeti na podsviceni palubni desky a budiku. Je to podsviceno zarovkami a ovladano pres reostat a pak jeste nucene pres rele, kdyz se rozsviti obrysova svetla. Pokles napeti je pak detekovan, take pro itronovy display.
Staci ze jedna, nebo nekolik zarovek, se spali, nebo maji spatny kontakt a pak blbne take intenzita svitu, toho itronu.
Dalsi vec muze byt problem, pokud nekde je zahnity kontakt, nebo konektor, kolem napajeni techto ficurek.
Spis bych to ale typoval na uschly kond.
Nejlepsi bude ty kondy promeritvenku, niobove, nebo tantalove, nezvyknou odejit, ale klasicke elektrolyty, starnou a umiraji.