Začátečnická chyba je komukoli vykládat, natož psát na net že jsem coby zdroj signálu použil mobil. Stačí aby si to přečetl někdo na transakci finančně zainteresovaný a je po ptákách. Samozřejmě laickým pohledem se může zdát, že chyba bude někde jinde, než ve zdroji signálu. Obchodníci když jde o jejich peníze často bývají svině, toť má zkušenost. Třeba je v pokynech k obsluze napsáno že je třeba bednu pomalu zapínat Při reklamaci nejlépe uvést co nejméně podrobností, nejlépe vono se to pokazilo a nehraje to Teď vážněji, zesilovač v Déčku je celkem choulostivá věc a každý mobil musí vykecávat s BTSkou, nejspíš se VHF napětí někde nakmitalo a dostalo dovnitř a ovlivnilo logiku která hodila špatný signál do konce, tranzistory sepnuly naráz a konec prohořel. Nebo spínaný zdroj. Jde o daň za výrobky kategorie - co nejvíce muziky za co nejméně peněz, elektronika se namlátí autorouterem aby výrobek byl cost effective a EMC se neřeší. Výrobce si toho jak je výrobek udělaný bývá vědom a přímo v kalkulaci ceny počítá s tím, že hold pár kousků odepíše. Jestli ovšem zákazník není vůl a sám sebe nenapráší A Němci ? Patrně Thomann ? Sic dražší poštovné, ale se na bádání proč bedna odešla vyserou, za to placení nejsou. Starou věc hodí do kontejneru a vymění za novou nerozbalenou krabici.