Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 9 z 9)

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Tesla A2400-M

  Stránky: ««« 1 ... 7 8 9

RSS

Příspěvky [161 až 177 z 177]

(upravil limak 29. 1. 2013 22:52)

Re: Tesla A2400-M

Sehnal jsem ten zesík Tesla A2400-M. Je to přesně ten kus, co je vystavěnej na první stránce tohoto vlákna. Ovšem tehdá byl ještě "zlatej". Teď má navíc uraženej lak na pravým horním rohu předního panelu. Nejvíc mě štve to, že někdo provrtal přední i zadní panel a zakryl to černou izolačkou. Vnitřek si dám do origo stavu, o to nic, ale ten kabát bude horší. Přitom už jsem několikrát tady lidi otravoval s tím, že to sháním. Když jsem dával inzerci http://inzerat.i-bazar.cz/2350828-tesla-a2400-m/ tak i ty fotky patří tomu kousku, kterej mám. Někdo to jen postupně "vylepšoval", až to zřídil jako prase. Přizná se aspoň ten dotyčnej elektromazák ??? Jinak v zadu žádnej nápis "Tesla AZK222" jak se všude kecá, ale "Tesaudio s.r.o., type: A2400-M" ! Trafo je oproti Misonu opravdu mocný. V koncích nikoli KD, ale MJ15003. Čili dobastlenej softstart, přední větrák a všechno co sem nepatří letělo okamžitě ven. Přední pokličku mám z Misonu A2400, takže to dám sakumprdum do originálního stavu. Trochu si s tím holt vyhraju.... smile

Fotky po prvotní úpravě:
http://limak80.rajce.idnes.cz/nastenka

Re: Tesla A2400-M

Ke mě se dostal v takovém stavu, v jakém je na těch fotkách ode mě na první straně. Nic jsem na něm "nevylepšil" od takových prasáren jsou na světě jiní lidé smile Každopádně dopadl opravdu špatně. Když jsem ho vlastnil, měl jenom pár oděrek + ty úpravy uvnitř a provrtaný panel... Smutné jak to někdo dokáže takhle zlikvidovat. Už je to dlouho a dneska už bych si ho taky poopravil a ponechal smile

Web

Re: Tesla A2400-M

No tej diery je fakt škoda. To že je v zadu "Tesaudio A2400-M" ma neprekvapuje, ja som to aj predpokladal... S pôvodným majiteľom tohto zosilňovača si píšem ale keď som sa ho pýtal na informácie zo štítka vzadu, už si na to nepamätal. Vďaka za fotky, je zrejmé že vo Vrábľoch si to zapojenie privlastnil kto chcel. (Mison A2400,"tesla"A2400M, Wattec PPA600...)

Akým spôsobom sa chystáte zaslepiť tu dieru? Možno by som sa inšpiroval.

Web

(upravil limak 30. 1. 2013 19:02)

Re: Tesla A2400-M

Ten odloupnutej roh se spraví. Prostě ho odmastím a stříknu černou matovkou. Ale poznat to určitě bude, hlavně v přechodu z jedný barvy do druhý. Ta originální má pod sebou ještě nějakej bílej podklad, takže tloušťka původní vrstvy bude silnější než té nastříkané. Co se týká díry, zatmelím ji: http://www.movychem.cz/tmely/zol-kov-tm … -litinu-16 . Poté stejný postup, ale ty modrý pruhy budou složitější.... Bude třeba postupovat pomalu. Jsou trefený horní dva proužky, takže asi pomocí izolačky zakreju ty ostatní, aby zbyla plocha jen toho poškozeného. Pak to holt stříknu nebo spíš máznu barvou přibližně stejnýho odstínu. To zopakuju i pro druhej proužek. Jinak mě nic lepšího nenapadá, pořád to bude lepší než teď.

(upravil mira 30. 1. 2013 20:13)

Re: Tesla A2400-M

Když už s tím strávíš tolik práce, tak bych Ti doporučil sehnat plnič, co používají autolakýrníci, a stříknout s ním ten přední roh. Je to v podstatě vrstva, která má za úkol vyplnit nerovnosti a připravit podklad pro finální vrchní barvu. Schne to poměrně rychle, druhý den to opatrně přebrousíš mokrým smirkem zrnitosti 600, necháš uschnout, odmastíš a můžeš stříkat vrchní barvu. Zatmelenou díru tím také přestříkni. Perfektně to po správném přebroušení schová přechody a škrábance.

Ten bílý podklad na předním panelu bude něco podobného.

Každopádně doporučuju zkusit ten plnič sehnat přímo u autolakýrníků. Ty ve sprejích v drogérii nedosahují takové kvality. Mám to vyzkoušeno z opravy auta.

Každopádně tu práci s plničem nejdřív vyzkoušej na nějakém kusu plechu. Je třeba to dostat do ruky, než se pustíš do finální práce. Když se to aspoň trochu umí, výsledek za to fakt stojí, protože z pod nového laku nevylézají všechny nerovnosti.

Re: Tesla A2400-M

Jednoznačně jdi do autolakýrnických cajků. nevím odkud seš, ale v Brně je několik kšeftů, kde to namícahjí barvů přesně podle originálu (když si sebou vemeš kousek originálu (panel, vrchní dekl, prost ěnejakou část.
Namíchaj ti jakýkoliv množství.

Re: Tesla A2400-M

Marně přemýšlím, proč tam někdo ty díry vyvrtal?

Re: Tesla A2400-M

Zdravím majstri

mám problém s tesonom a2400. zosík nornálne ide až do chvíle pokiaľ nepoklepem po výstupnom relé. vtedy sa na výstupe objavý ako keby vynechanie a zosík ide do protectu. robí to len vybudení koniec a do záťaže. bez záťaže je na výstupe len to vynechanie ale do protectu nejde. myslel som stuďák ale nie. preletovaná celá doska a stále tak isto. robí to len pri poklepaní na relé. inde na doske môžem búchať kde chcem a nič.
meraním som v podstate nič nezistil. všetko vyzerá byť ok. skôr typujem uhnitý vývod niekde. mal niekto takúto chybu? nechcem meniť súčiastky bezhlavo na doske.
babo raď

Re: Tesla A2400-M

neklep po relátku

Web

Re: Tesla A2400-M

Ak si zo slovenska daj mi vedieť. Urobím Ti ho. Opravoval a tunil som ich desiatky. Poznam ich aj po slepiačky.

Re: Tesla A2400-M

Ako vidím už sa tu tak búrlivo nediskutuje ako dakedy tak to trochu oživím. Ja tiež neviem koľko kusov Teson AZK280 alebo A2800 sa vyrobilo ale neviem či to niekto z vás zaregistroval pred asi 3 týždňami sa jeden predal!

Jedna pani z Nitry predávala Teslu AZK220 tú som stihol kúpiť ja big_smile v originálnom stave (teda takmer). Bola údajne celý čas v racku z toho dôvodu nemala gumené nožičky čo mi ale nevadí. Čo sa mi ale veľmi páči originál Tesla repro konektory takisto ja DIN 5pin vpredu akurát niekto zrušil symetrický vstup neviem ešte ako dnu som sa nepozeral ale tie DIN 5piny vpredu sú zapojené ako obyčajný univerzálny vstupno / výstupný DIN 5 akurát mono. Ale je bez jedného škrabanca, bez obitej farby a hlavný vypínač je bielučký ako nový vyzerá ako z krabice. Akurát rukoväte nie sú originálne. Ale to som odbočil big_smile

Takže pani z Nitry predávala ako som spomínal Teslu AZK220, Teson A2200, A2400 a čerešničku na torte na záver originál Teson A2800 ale AZK280 vyrobený neskladaný kus. Ja som jeden deň nesledoval inzerciu tak všetky Tesony okrem A2200 sa predali za pár minút stáli všetky 220€ okrem AZK220. Zbehlo sa to všetko tak rýchlo že som stihol akurát uloviť túto fotku aj to už z pamäti googlu.

http://bmw-europe.eu/wp-content/uploads/2015/03/AZK-280.jpg

V popise bolo len (ak si to dobre pamätám) že do záťaže 4ohm-y odpája jeden kanál alebo niečo také. Tak pochváľte sa ak ho niekto z vás stihol uloviť. Ja som na AZK220 reagoval na druhý deň to bola asi streda a najskôr som sa do Nitry dostal až piatok mal som ho teda rezervovaný a za tie 2 dni volalo ešte ďalších 15 ľudí big_smile Inak dosť zaujímavé vidieť v inzercii takto pokope AZK220, A2200, AZK 240 a AZK280.

(upravil djsteve 9. 3. 2015 0:53)

Re: Tesla A2400-M

Ach jaj. Zvláštna doba. Pred pár rokmi sa ich valalo všade kopa a dnes sa po nich ide ako by to bol dáky zázrak. Sám si pamätám ked sme ich kopovali po 3000 Sk AZK240 nové v tých sivých taškách z výpredaja krachujúcej Tesly Vráble. Čo kus to prekvapenie. Niektoré osadené KUX iné zas KD15003. Budiče raz KD366/367 inokedy BDX53/54F. Dosky plošných spojov ako keby to spájkovali malé deti a nie cínová vlna. Kluďaky ponastavované tak že plač a hrôza. Jeden kanál kúril druhý mal prechodové skreslenie ze sa to nedalo počúvať. Koncové tranzistory nepožívali bielu neroztekavú pastu ale len silikonovú vazelínu ktorá mala tendenciu utiect spod tranzistora. Pamatám na ten pocit ked ho šiel človek zapnút prvý krát a vzdy čakal kým dobzučí nábehové rele. Ak bzučalo viac ako 4s bolo zle.
Pre mňa osobne by mal ten koncák význam len ak by stal 50€. Za 220€ si viem predstavit niečo uplne iné. A zberatelskú hodnotu to asi mať nebude. Pre uplnosť len pripomeniem že koncáky Mison na ktoré niekedy Sinclair nakydal sú topologicky presne to iste ako AZK240.
Konštruktérom bol vtedy sam p Minár čize neskôr majitel Misonu. A ako predloha poslúžila za totality Yamaha ktorú na slovensku vlastnilo za totality len pár ludí. Jedným z nich bol moj šéf Janko Chebeň a práve ona sa stala vo Vrábloch tou predlohou. Tolko k historii tohoto vcelku zaujimavého ale velmi málo spolahlivého konca.

Re: Tesla A2400-M

No je to tak vidíš, v akom stave bol tento by nám prezradil asi len majiteľ veľa info tam nebolo. Ja som to som nedal ani tak kvôli A2200 alebo A2400 teda AZK240 koniec koncov zohnať A2200 nie je až taký problém a AZK240 sú aj teraz napr. na bazoši dve (akurát v nie prívetivom stave). Ja si tiež myslím že za tú cenu sa to vôbec neoplatilo ani by som to za tú cenu nebral a podľa môjho názoru bola tiež prehnaná o to radšej som že AZK220 mala lepšiu a primeranejšiu sumu. Ale to všetko som písal len ako na margo veci. Zaujímavejšia je tá A2800-ka teda AZK280 lebo je to zatiaľ jediný kus s originálnym sériovým číslom ktorý som videl. O stranu dozadu tu bola o tom veľká debata tak mi to prišlo ako zaujímavé info smile

Re: Tesla A2400-M

Tiež som tu chcel týmto prispieť. Volal som tej pani, ale na mňa to bolo ďaleko a tak si hovorím že aspoň kamarát z okolia Nitry by to mohol zobrať, on jej tiež volal a vtedy mu povedala že už to má niekto rezervované a peniaze pre neho nie sú problém. Takže koneickoncov to išlo pravdepodobne aj za viac ako 220€ (ani sa nečudujem). Skôr sa čudujem predaju tej A2400, veď bola rezervovaná za myslím 250€ a A2200 sa predala za tých 220€... Svoju A2400 som kúpil za 80€. Nechcem hodnotiť či to tú cenu má alebo nie, lebo ide o skutočne poctivý (materiálovo) koncák len tá spoľahlivosť pokulhavá, hlavne keď sa v tom už niekto špáral, alebo bol zle nastavený.

Myslím si však že fotiek A2800 sa skôr či neskôr dočkáme, určite ich nebolo vyrobených len tých 8ks.

Web

Re: Tesla A2400-M

Nedávno som kúpil A2200 od pána z Banskej Štiavnice, ktorý sa osobne pozná s pánom Minárom a spomínaný Teson upravovali na pozíciách budičov na dnešné súčiastky, plus iné zmeny. Samozrejme, že som sa ho vypytoval aj na A2800. K tým mi povedal toľko, že to bolo mostíkové zapojenie dvoch A2400 v jednej škatuli, vyrobených bolo do 20 kusov, ktoré ale nikdy neboli v predaji, lebo si ich "rozdelilo" pár ľudí z Tesonu.
Ešte k A2400ke...takisto info od p. Minára: spomínaná Yamaha P2200 bola predlohou len čo sa týka vzhľadu a usporiadania. Obvodové zapojenie a moduly boli navrhnuté v Tesle p. Minárom a nejedná sa o kópiu Yamahy.

Re: Tesla A2400-M

Ja len tolko že uplná kópia to ani v ramci zapojenia byť nemohla pretože súčiastky s tykými parametrami sa v RVHP nevyskytovali a tak bolo treba použiť na niektorých poziciách trocha iné riešenia.

Re: Tesla A2400-M

A2800 nebude můstková, je to patrné i z fotky výše. Lze zmůstkovat, čili jednotlivé kanály L a P by neměly být můstkové. Jsou to dva čisté 800W/4ohm konce, které po zmůstkování dají 1600W/8ohm.
Prohlédnout schéma by bylo zajímavé, počítám, že tam byly použity zahraniční vysokonapěťové Motoroly, nikoliv KD15003.

Příspěvky [161 až 177 z 177]

  Stránky: ««« 1 ... 7 8 9

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » Tesla A2400-M

Podobná témata


~±«|»¼½¾²³&@µΩπØ$£