Re: Zabití jednou autobaterií

voidman: Odpor masa je asi 365 Ohm cm, takže si můžeš přepočítat jak velké by musely být eletrody, kam by je musel dát atd.

Re: Zabití jednou autobaterií

Olízni si prsty, otevři kapotu, šáhni na autobaterku a pak nám napiš, jaký to bylo tongue

Re: Zabití jednou autobaterií

Já jsem si, opřený o prední masku (kovovou), sáhnul na kabel ke svíčce (popraskaný). Nevěřili byste, jak dlouho mi trvalo přenesení váhy těla z té opřené ruky. Kabelu jsem se pustit nedokázal.
Že motor běžet dodávat asi nemusím.

(upravil somore 19. 12. 2011 20:23)

Re: Zabití jednou autobaterií

Tak samozřejmě asi já nemusím dodávat, že napětí na kabelu svíčky je v řádech kilovoltů smile

Re: Zabití jednou autobaterií

takhle sem se jednou přismažil na závodech, když auto zajelo do boxů a já v rychlosti kontroloval jestli je vše ready. chytl sem dve fajfky a zatlačil. nějak nešly pustit a úplně příjemný to nebylo. zlatejch 220

Web

Re: Zabití jednou autobaterií

Mě zase pokopala motorka. Nechtěla chytat, přestala házet jiskru, tak klasickej způsob strčit prst do fajfky, zkousim nastartovat a nic, tak ještě jednou a taková nečekaná rána jak jsem cuknul tak jsem skoro utrh fajfku.

Re: Zabití jednou autobaterií

Přátelé, motorističtí příznivci a experimentáři s VN kabely motorových vozidel - pro mladší zde nezapomeňme připomenout, že na těchto kabelech jsou již indukovaná napětí daleko vyšší, než 12 V. Viz také derivace proudu podle času krát indukčnost. Takže zde již tentýž náboj ubližuje v jiné působící době a napětí. To jen pro připomínku, že na úplném začátku, pokud se nemýlím, stál problém, zda může smrtelně ublížit autobaterie svým svorkovým napětím. Ale jako brainstormingové příspěvky proč ne.