Bery, v dotyčné konstrukční příloze je zesilovač DPA235, který má dva a dva docela netypicky zapojené koncové stupně a i bez měniče dává cca 45W/2ohm při 14V v palubní síti-ovšem jen za předpokladu, že si na betu vyberete koncové KD605/615 až KD607/617. Ten zesilovač se dá dneska postavit velmi levně, protože KD605/615, které tam stačí, nikdo nechce a jsou velmi levné. Pak už je tam jen pár KFek a KCček, dneska nahraditelných BCčky dvou řad /BC639-640 a BC549-559/. Plošný spoj dodává firma Kohout, stačí říct rok přílohy, stranu a číslo desky.
No a pak je tam ještě DPA280, který je dneska už nepostavitelný, protože do něj neseženete předepsaná feritová jádra do měniče. To je zesilovač se sinusovým výkonem až 2x100W při 14V.
Jinak nevím /kromě ne moc povedeného TDA1562Q/ o ničem, co by bylo schopno dávat větší výkon, než asi těch 20W/4ohm při napájení 12V.
Jediné cesty vedoucí k cíli jsou buď tovární zesilovač s měničem napětí, nebo amatérský zesilovač, pracující do velmi nízké impedance /i 1ohm/, nebo použití výstupního transformátoru.
Tesla Vráble vyráběla svého času zesilovače do MHD, pravda je, že to všecko mělo napájení 24V, ale s pomocí výstupního trafa z toho dostávali i 50W do různých impedancí od 4 do 24 ohm /v autobusech, tramvajích a metru jsou reproduktory zásadně spojovány sériově/. Zesilovače měly označení AZA041-AZA045 a k tomu dva starší AZA034 a AZA035. Teď ale z hlavy nevím, který je který.