Re: Nerezove vyfuky

F.I.K. > na tuhle otázku ti nejlépe odpoví pan Igor Akrapovič wink

Re: Nerezove vyfuky

Myslíš, že pustí nějaký moudro? big_smile

(upravil junglist 13. 3. 2009 19:02)

Re: Nerezove vyfuky

Prd by se mu stalo smile
Michale, zeptej se v nějaký dobrý nástrojárně, zkopírovat roury určo nebude problém.

(upravil Lukáš33 13. 3. 2009 20:20)

Re: Nerezove vyfuky

F.I.K :A co konkrétně potřebuješ spočítat?Vše o čem sem psal  se dá vypočítat z toho napsaného textu.
Jediný,co tam počítáš je dodržení vzrústajícího prúřezu potrubí,délku jednotlivých větví svodú a pak už jen ty zpětné rázy.Kolena se do sebe spojují  podle potřeby,ale platí čím dál,tím líp,samozřejmě je to omezeno třeba prostorem pod autem na potrubí a lambdou.Všimni si nejvýkonnější strojú-porubí pro každý válec jedno.

Omlouvám se za nevhodné plácání.

Michal :Musíš jen vyměnit stávající potrubí za nerezové(stejný prúměr),lazený výfuk je už na tobě,pokud tam necháš katal. nebo dáš taky nerez katal.,tak ti to emisemi projde vždycky,tam jde jen o to,aby tam byl ten katalisator.
škoda hezky udělanej výfuk na v6 je teprv maso.
Jo i moje upgrade výfuku projde technickou,když tam bude kat.

(upravil BigDrobek 13. 3. 2009 22:34)

Re: Nerezove vyfuky

Kdyby to byla taková sranda jak říkáš proč by potom závodní svody stály čtvrt mega? Horší je to, že to všichni kupujou a rvou do aut.. Pokud umíš to stejný a udělat za pár korun se dvouma teoretickejma větama hurá do toho, protože pokud to tak bude fungovat půjdou Tvý výfuky tak nadračku, že si budeš moct zaplatit na co si vzpomeneš.. Ona to není taková sranda jak vypadá, že je to jenom kus roury kalibrovaně dlouhej.
Jo u těch starejch aut se na to sralo, ale už i BMW e30 má docela dobře naladěno a to jsou osumdesátý léta. Dneska už je to o dost lepší, dalo by se to zlepšit, ale za hrozný prachy.
Michale každej trošku schopnější svářeč Ti s matroše udělá to co potřebuješ. Jednoho tu u nás znám. Dělá suprovou práci za pár kaček, jenom si musíš sehnat matroš a zbytek dokouzlí. Myslím, že někoho takovýho najdeš i u sebe.. Pak by ses měl vlízt do ceny materiálu nerezi a pár stovek za práci. Měnil bych jenom výfukovou část, na svody od motoru bych pokud možno moc nešahal.

Edit: Co se týče emisí tak dneska proje uplně všechno za stokorunovej úplatek. Dokud se to nebude dokumentovat něják líp tak tam můžete přijet s čímkoli. Dycky se v katalogu najde nějákej motor kterej splní to číslo a emise vyjedou a protože tam není záznam o tom jak bylo nakonfigurovaný měření máte emise ikdyž je nesplňujete a dokud nebude pojízdný STK, tak se není čeho bát. Tím nenabádám k porušování, jenom píšu jak to v zemích českých chodí. Dneska je těch měřících stanic tolik, že když řeknete "jdu jinam" ještě Vám udělaj slevu..

Re: Nerezove vyfuky

Za to bych vraždil, kdo to má pak čuchat? Už aby byly ty mobilní...

(upravil Lukáš33 14. 3. 2009 14:33)

Re: Nerezove vyfuky

BigDrobek : http://www.f2tuning.cz/produkt/9745-les … -e46.html.

Kde si sehnal těch čtvrt mega?Jo závodní jsou drahý,ale hlavně kvúli těm materyálúm z čeho se vyrábí.Občas zajedu třeba na MS evropy rallye-cros do sosnové a když koukám do těch aut,tak že by 250000 jen za svody?Když u divize1 stojí celej motor kolem 4 mega.
Z pryncipu o tom trochu uvažuj,u svodú se chce jen docílit nejlepšímu odvodu spalin z motoru.A co třeba dragstry to má trubku 1 m od motoru na každej válec a nic víc.
Teď nevim,kdo tomu nerozumí.

(upravil Zorg 15. 3. 2009 12:13)

Re: Nerezove vyfuky

Spíš mi Oplisti řekněte, když si, třeba big_smile, koupím Omegu 3.2 V6 v automatu - jak moc pracný to bude nahodit na manuál? (k tomuhle motoru se vůbec nenabízel) Představa je taková, že se veme 6ti kvalt převodovka (imho F28?) z Vectry/Signa (motor myslím, že Z32SE napříč) a napere se do Omegy (Y32SE podél). Protože na evo.co.uk píšou, že by to měly být stejné motory, ale rozumím tomu ABSOLUTNĚ kulový, co je pro to potřeba udělat, jak je to tam uchycený a jestli se to tam vleze atd. Resp. do C' Vecter asi cpali manuální 5ti kvalty, z čehož vyplývá, že by mohlo pásnout i původní 5kvalt z X30XEV? Tak se jen ptám, abyste mě zarazili hned na začátku lol

OMFG: http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php? … t&sd=a
http://i116.photobucket.com/albums/o36/yoeky/th_test21.jpg http://i116.photobucket.com/albums/o36/yoeky/th_V6ombouw215.jpg http://i116.photobucket.com/albums/o36/yoeky/th_kentekenbewijsastragsi32v6.jpg

Re: Nerezove vyfuky

Motory stejný bejt můžou, ale omega je zadokolka a vectra náhon na předek, takže to tam nedostaneš.

(upravil jean 15. 3. 2009 9:18)

Re: Nerezove vyfuky

Zorg jeden jediný racionálny dôvod na zmenu máš? Alebo si tiež jeden z pravoverných, čo počuli, že automat je fuj,len s tým nikdy nešli mad?

Re: Nerezove vyfuky

Je to blbost, moc pracný a v tomto případě možná i neuskutečnitelný (v normálních podmínkách). Já jsem měnil na Renaultu 25/V6 automat za manuál, takže vím o čem mluvím. Automaty jsou po 150000km nevyzpytatelný, nikdy nevíš, kdy se poserou.

Re: Nerezove vyfuky

jean: měl jsem 4kvalt na XM, tam to bylo v pohodě, to bylo jak vesmírná loď, jen točit kormidlem (doslova - dost přeposilovaný, odtažitý řízení), tam to páslo. Ale Tady bych chtěl prostě manuál, už jen kvůli řidičskýmu zážitku, taky spotřeba big_smile a zrychlení. No ten opláckej automat, emh, no nevim.. Bejt to DSG nebo 7mi kvalt z Lexusu, tak neřešim, žhe big_smile
Právě Omega má přímo řazenou převodovku, tj. z Vectry bude asi jinak dělaná hmm Ok, tak já na to radši zapomenu, když to tam pude narvat možná a ještě k tomu blbě..víc práce než starostí.

Re: Nerezove vyfuky

Jestli se nepletu, tak do omegy se dávaly stejný naftový motory, jako do BMW, tak si zkus zjistit, jak je to s benzínovýma pak by tam třeba šla i převodovka.

Re: Nerezove vyfuky

Benzínový měli svoje EcoTecy. Nafťáky byly báwkový jen 2.5 TD a 2.5 DTI.

Re: Nerezove vyfuky

Benzíny má Opel svoje. Pouze diesely se dávaly od BMW a ještě byly nějak upravovaný.