No, ten rozdíl, mezi grabem a průchodem naprázdno (tj. A vs. B) mě opravdu trochu odrazuje od pokračování. Bůhví, co se tam ještě projevuje. Můžu tedy dávat srovnání B vs. C. Očekával jsem, že cvičený ucho tohle ještě rozezná, přeci jen tam toho zkreslení bylo "dost". Nezapomínejte, že repráky jsou na tom ještě aspoň o 20dB líp (i když tam budou i o něco vyšší harmonický, než 3.).
Prostě, na to, aby se u repráku slyšitělně projevilo nelineární zkreslení musí být splněný následující věci:
- reprák musí být extrémně špatnej, eventuelně mít mechanický problémy okolo průchodů rovnovážnou polohou
- reprák je hnanej na/za svoje meze (především výchylkou)
Tj. slušnou konstrukcí je nelineární zkreslení u reprobeden nepodstatná věc a kdokoliv tu říká "kup tenhle, má nižší zkreslení", plácá nesmysly, u slušný konstrukce v tom nebude žádnej slyšitelnej rozdíl. Pokud je slyšitelný rozdíl i mezi dobrýma bednama (jako že je), téměř s jistotou se dá říct, že není způsobný různým zkreslením samotných repráků... To jsem tu chtěl jen opapouškovat a v dobrý víře ukázat prakticky
Třeba se mi to ještě povede.
"Absence difrakcí, rezonancí a především dobrý směrový/výkonový vlastnosti jsou směry, kterými bychom se měli úbírat...mají vliv mnohem větší"