(upravil Jarous 11. 10. 2009 19:43)

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Údajně z Lotuse vychází užitkový model Opel Omega 2.5L V6, také velice luxusní auto, co umí jezdit komfortně a rychle..., ale tý elektroniky je tam fúra, jako v Japončíkovi smile Máš pravdu Babakusi určitě záleží na řidiči, já si tu elektroniku rád nechám zapnutou myslím, že tak špatné to s ní není.

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Toho Lotuse jsem videl tak dest let zpatky ve Svycarsku, otec tehdy jezdil pro auta, o techto autech jsme nemeli ani poneti. Jeho znamy toho Lotuse zvazoval, tehdy stal kolem 10k franku. Nedavno o nem vysel pekny clanek v Speedu nebo Autocaru. Pak si otec poridil Lancii Themu 8.32, dalsi neuveritelny auto, osmivalec Ferrari, navykovy zvuk a zatah. To auto je zazitek i po tech letech, ten motor je koncepcne asi 30 let stary ale jen maloktery trilitr je tak dobry i v dnesni dobe.
Mam ty stary nadupany kary strasne rad, maji neco co nova auta postradaji, mit penize tak si poridim jedno nove delo a jedno stare.

ruzne DIY repro

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

To už jsou na mě moc extrémy, mě baví právě kombinace exkluzivity, relativně dostatečného výkonu a každodennosti... I když netvrdím, že bych pod svojí kapotou s klidem snesl místo V6 ještě o pár dálců víc. Pak bych už fakt asi nepotřeboval motoricky nic víc. smile I když, každý by občas potřeboval víc výkonu a je jedno, jestli to je HTP nebo monopost, že jo...

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Tyhle stary kousky nejsou pro kazdeho, porad na nich zlobi ruzne kraviny, chce to vlastni dilnicku a sikovny ruce, volny cas a obcas shanet dily i v zahranici. Dalsi znamy ma Lancii Deltu a ja na jeho miste bych to auto uz asi 10x podpalil, to neni nic na moje nervy. Navic ty auta se pomalu rozpadaji a chce to moc pece.

Ten Nissan nebo  nejaky hot hatch je asi nejlepsi volba kdyz clovek nechce financne vykrvacet a pritom se dobre svezt.

ruzne DIY repro

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

hehe, tak když mě kamarád vez v 350Z, tak nás brutálně osmahnul (rozjezd, kámoš sice trochu zaspal, ale i tak 2plnej,3plnej, vždy do omezovače a prohrál) nějakej hustotýpek v E36, pohled na zadní kapotu: 316i big_smile ale tipuju to na M3 nebo 3litr, to by na Zko mělo stačit. Celkem jsem od toho auta čekal víc, je to vcelku těžký, takže v úzkejch klikatejch to až taková pecka neni. Na přímku to taky neni, apropo držet plyn a volant umí cvičená opice. Ale zábava s tim asi je, bude to takový neposedný, vzhledem ke koncepci toho auta a ceně asi pohoda, zvlášť pro nás fabkaře smile Mě se líbí ta Omega s dvojitejma plícema, to je pecka, ale na lítání na okreskách bych chtěl něco lehounkýho s průměrnym motorem, taková AE86, mmm wink

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Z4M hmmm skutecne prumerny motor smile, jeli jste v tom nekdo, pry spise hot rod nez vytribena masinka jako M3. Kazdopadne cena asi dvojnasobna proti Zetku.

ruzne DIY repro

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

AE86 mad

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Zorg: ae86 bohužel v serii to neni nic moc. A tunit do dneskajejen pro srcaře. Kámoš to chvíli měl.

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Asi jak na co, je to lehounký špičkově vyvážený a ovladatelný auto, nepotřebuje brutus motory. V sérii byl myslím strop 140k (1.6 atmosféra, rok 1986 prosím!), pozdější verze 4A-GE až 165k (1995)!
Samozřejmě že jsme už ve 3 tisíciletí, ale prostě jsou káry, který nezestárnou, a tahle musí bejt dle mýho řidičskej ultrazážitek wink

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Aaa myslel jsem ze ses uklep, google mi vyhodil hned jeden krasny kousek v bile barve na krasnych kolech, kurna vymyslej dnes vsemozny designovy hybridy ze se na to neda divat a dvacet let zpatky tu jezdily tak krasny auta.
Hmotnost pod 1t je super, je to v aute hodne poznat a k tomu tocivej benzin to je zazitek.
Moje srdcovky jsou Maserati Shamal a Ghibli II, kdyzi jich ve Svycarsku bylo dost, ted uz jsou docela drahy a je tezky sehnat pekny kousek.

ruzne DIY repro

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Zorg: Aha, já sem myslel, žes to měl v ruce a ne, že to jsou vyčtený moudra. On to během měsíce prodal s tim, že to zajímavý moc neni. Ono taky driftcar těžko může mít tak málo koní. Je to možná teoreticky potenciální drift car. Aby se přešlo od teorie k praxi, tak bys potřeboval nacpat do toho tak 7tE

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

To jsou pořád jen auta auta auta, zrychlení žádný smile... Co takhle motorky hošani? Jeli jste na něčem opravdu silným? Já teda měl tu čest s litrovými GSXR a ZXR, tohle je tepráve zátach smile. Na 1 stupeň 165 km/h, to taky jen tak nic nemá smile.
Jinač máme doma lagunu 1.9dci, na dopravu stačí. Jinač moje radost je schována v garáži, Suzuki SV 650S smile

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Suzuki GSX1300R Hayabusa....stačí? Už bych na to nikdy nesedl. Motorky mám rád, ale tohle je vražda....

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Největší stroj jaký jsem kdy řídil byl chopper Yamaha 1900 Wild star... Neuvěřitelný zátah odspodu, ale jinak nic moc. Pak jsem se vezl na 1100xx super blackbird a CBR 1000 Fireblad. Fireblad jel neskutečně. Asi do 160km/h po zadním, pak 2., 3. a už jsem nevěděl která bije...
Martine, SV se mi vždycky líbila.
Kdysi jsme měli Saab 9000 http://saabinfo.net/images/stories/mujs … aero06.jpg a tak se mi líbil, že jsem před rokem zvažoval ho koupit. Ale už jsou to starý auta a na běžný užívání bych ho neuživil. Ale zátah toho turbo motoru spojený s pohodlým se mi vždycky líbil. To samý u dalšího mýho oblíbence, Golfu VR6. 6-ti válec v golfíku, to je přece paráda. A ten zvuk...

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Motorky mám taky rád, ale taky mě to tady zatím ještě baví. Vzhledem k tomu jde zábava na dvou kolech mimo mě. Přecejen lítat neumim a zabít se kvuli kočce běžící přez silnici se to nechci učit:-))

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Tady byla řeč o autech a samozřejmě sem cpou motorky.

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Kdo řekl že je to topic pouze o autech? Nikde jsem nic takovýho nenašel, dotyčnej napsal žážitky z výkonnýho auta, já vhodil zážitky z výkonných motorek. Nějakej problém? smile

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Kdyz tu byla rec o golfu VR6, tak co Clio V6? smile

(upravil Kritik 17. 10. 2009 0:48)

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Zorg: ta Toyota byla myslím i v pc hře NFS Underground. Mimochodem, tady je článek http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova- … ae86/12024 o nové AE86.

http://youtube.com/watch?v=D5kAV_5oAkg

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Michal: myslíš verzi sport? To musí být naprostej masakr, to auto je lehoučký jak pírko a ten motor v tom je docela dost slušnej, jel si v tom? smile