(upravil Jarous 8. 10. 2009 21:09)

Téma: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Trochu netradiční téma na smeťáku, ale musím se prostě podělit o zážitek z jedné soboty.
Skvělé auto, rychle jsem si na něj zvyknul, po přesednutí do Fábie jsem hledal tři válce a dva a půl litru smile Při rychlosti 230km/h to auto stále akceleruje a boří do sedačky, rychlost jsem na moment testnul na max. el. omezenou 155mp/h=cca 250km/h. Suprový podvozek - skvěle sedí na silnici a zatáčky se dají projíždět opravdu těsně a rychle, předjetí v mžiku, skvělý krátký a přesný řazení, učinný brzdy, ale neradno vypínat stabilizační elektroniku. V kokpitu skvělý ticho a při 200km/h člověk absolutně nevnímá, že jede tak rychle. Žere to kupodivu při mojí jízdě jen 11l na 100 a jezdit s ním déle, seberou mi jistě papíry - pomalu s tím zkrátka jezdit nejde.
http://img156.imageshack.us/img156/1161/dsc00435l.th.jpghttp://img156.imageshack.us/img156/7394/dsc00434q.th.jpg
Noo..., pohanit musím audio, systém Bose za sedačkami byl opravdu na takový pěkný auto dost ubohý sad
A ještě mi vadil ručkový i digitální rychloměr v mph (vedle toho byly malinkatý blechy kmh).

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Jaaaj tak tohle bych si taky nechal libit, mam o tom nacteny co jde, casem by z toho mohla byt slusna ojetina za prijatelny penize. Co podvozek? Tvrdy jak sutr nebo se stim da jezdit i u nas?

ruzne DIY repro

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

My dream car! smile

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Podvozek dává hodně cítit silnici, ale není to nijak kritický, odpružený to mají opravdu slušně, navíc opravdu bájo řídící elektronika a to mám rád.

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Jo, 350ku můžu. Visu, babu a hura na Francouzskou rivieru! smile

Nebo spíš na okruh?

Jak to cítíš ty? smile

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Já to cítím tak, že je v tom skvělý poježděníčko i když se to jen tak lechtá a jede se předpisově, najel jsem ten den něco kolem 500km a rozhodně jsem nebyl vůbec unavenej - je to velice komfortní a pohodlné auto, což se při 500km strávených ve Fábii říct rozhodně nedá. Okruh má samozřejmě tu výhodu, že můžeš jezdit beztrestně rychle, ale to tě baví jen chvíli. Klíďo bych volil tu babu, Visa+MasterCard a cestu na rivieru smile

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

mně by stačila ta baba a pohodlná postel smile

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Mně jen baba a postel nepotřebuju. Jít na FEL byla kravina lol

350ku si koupil známej v USA a taky byl vyplesklej... instalatér lol

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

michal: spíš na tu rivieru. Na autodrom to seriový moc neni. Na pozdim sem se na dráze v Mostě držel asi 8 min před tím, pak u sem viděl jen lítat drny. DO tý doby neměl na předjídění. To je podle mě spíš auto na masírku a kravení na okreskách. Ale líbí se mi taky.

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Nissan umí sporťáky, krásné auto.

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Tož to je kára...japonský motor těchto výkonů, to musí být brutál teda.

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Já se zase svezl v AC kobře V8 300koní a maličká hmotnost,nebo v upravené M3ce 400ps.

(upravil jean 11. 10. 2009 8:22)

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

v tomto som síce nešiel, ale na štreku na riviéru by som bral radšej 750iL, čo má bratranec služobák. Ja nízke auto už nechcem ani vidieť, kto má z toho vystupovať

(upravil babakus 11. 10. 2009 10:36)

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Jo je ještě prd pánové...

Kdo z vás se někdy projel v Lotus Omega?? Já tu možnost měl, dokonce ho i řídit.....to je taková bestie. Naprosto neuvěřitelné auto. Dají se s tím dělat opravdu neskutečné kousky.

http://artemotor.files.wordpress.com/2009/02/lotus-omega.jpg?w=450&h=302

http://artemotor.files.wordpress.com/2009/02/lotus-omega-vel.jpg?w=450&h=315

http://www.youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8 test
http://www.youtube.com/watch?v=-CIWxoVUAtc zrychlení
http://www.youtube.com/watch?v=LJv0Egz3enY lehká jízda na zkušební dráze

Tohle je pánové AUTO!

edit:
Myslím že technické parametry mluví za vše:

Na váze (kg)
Pohotovostní hmotnost: 1632

Pod kapotou
Motor: řadový šestiválec, 3615 cm3, dohc, dvě turbodmycha
Zdvihový objem (cm3): 3615

Síla a žízeň
Výkon (kW/PS)     377 koní při 5200 ot/min
Točivý moment (Nm)     570 Nm při 4200 ot/min
0-100 km/h (s)     5,0
Nejvyšší rychlost (km/h)     283
Spotřeba (l/100 km)     město 16,1/mimo město 8,1/kombinovaná 10,3 l/100 k

(upravil Lojzek 11. 10. 2009 10:43)

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

kua to jsou prdy to jsou prdy smile to není jak můj kaďour big_smile

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

to sa mi zda alebo isiel na tom Lotuse 240 na 4ke?

Web

(upravil babakus 11. 10. 2009 11:13)

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Na čtyřku to letí 230km/h. Je to strašná bestie. Navíc máš všechno v ruce, žádný stabilizační systémy nebo elektronika. Pouze ABS.... to je na tom to skvělé.

Edit:
Je to zhruba rok co jsme s tím v německu na dráze zničili, ve třech lidech, 8 párů pneumatik. Trochu se to prodražilo, ale byl to neskutečný zážitek.

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

a je to asi rok a půl, kdy tohle na dráze rozdrtil kamarád na okruhu v podělany Škoda Pickup Freestile s cca 150 PS. Jeli jsme ve dvou a normálně jsme ho brali v zatáčkách venkem a na rovině to neměl šanci stáhnout. Nesedel sem v tom, ale po tomle zážitku mě to ani už tolik neláka. Ale já mám asi tohle trosku posunutý:-))

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Na tu dobu to byla teda pěkná raketa.

Web

Re: 313koní, tři-a-půl-litru, šest válců, 230kW - Nissan z350

Ono záleží kdo to auto řídí....je to jenom o umění řidiče. Viděl jsem co to dokáže když do toho sedne profík a je to vážně bomba. A taky počítej že to auto je víc jak 15 let staré. Takové srovnání není vůbec věrohodné a dostačující.