Téma: Nerezove vyfuky

Nemate nekdo dobre reference na vyrobce zakazkovych nerezovych vyfuku? Googlit umim, ale google nebo stranky mi moc nereknou o kvalite prace...

Dekuju.

Re: Nerezove vyfuky

Na záhorí je jedna slušná firma, ale od Plzne je to trošíčku od ruky smile

Re: Nerezove vyfuky

Zahori tu mame taky, tak se tam zkusim podivat... smile Jeste jedno je taky u Pisku... Kdyby to nebylo tady, zeptam se tam. smile

(upravil Zorg 9. 3. 2009 18:41)

Re: Nerezove vyfuky

Promiň Michale, že ti tu kanibalizuju, ale dlouho mě vrtá v hlavě věc s výfuky:
Zajímal by mě váš názor, proč každej votuzer v lepším případě s dvoulitrem musí mít vejfuk, co rezonuje a řve přes celý město. Fakt úžasný, když takovejhle imbecil projede v noci kolem; nebo když mám rande s Dianou lol Jede 70, smrt ve vočích a hluk jak stádo GT na autodromu. Chápal bych to na závoďáku, možná na sportovním autě (Lambo, Ferarri, ...), ale na felicii, golfu astře?! Měl jsem auto se 170k a rozhodně k nim nebylo potřeba takovej řev, tak proč to někdo musí mít s 1/3 výkonem? Pak ho stejně kdokoliv s normálním autem s trochu lepším motorem spraská kdy si vzpomene...
Přidá vůbec nějaké k takovýhle výfuk a nebo je to vždy dané jen tím, že se vyndá tlumič a katalyzátor (:mad:)? Tj "lazený" znamená, že si s tím někdo hrál, aby zvýšil výkon a nebo jen "naladil" baryton. Ono mít nerezovej vejfuk, co by neřval, nesmrděl, vydržel by víc než stock a jako bonus by to přidalo nějaký koně by se celkem šiknul.

(upravil Benazi 9. 3. 2009 19:03)

Re: Nerezove vyfuky

dobrým autům laděný patří,zvlášt to platí pro golfy.Otcová bývalá kára rok 1997.Renault třídveřák 16V. sport.Zde si  obyčejný vyfuk nedovedu představit.110 kw.

https://i.postimg.cc/5QyXzcJg/1207557.jpg

Re: Nerezove vyfuky

Laděný znamená teda co? Promiň, ale tomu neříkám sportovní auto..110kW, ať se na mě nikdo nezlobí, s tím si utře kdokoliv s lepším ropákem a celkem ladně - nenadělá při tom takovýho řevu...

Re: Nerezove vyfuky

Rodinné asi taky ne?

Re: Nerezove vyfuky

Nejsem technik na auta, ale laděný výfuk je většinou o tom aby to řvalo pyčo woe. Pokud chceš přidat na výkonu všechno musí bejt nerezový, musí bejt speciálně spočítaný svody na to aby se tam plyny lámaly o ohyby hodně podobně, jednotlivý svody od válců byly stejně dlouhý a je tam ještě spousty dalších afektů. Dobrý svody stojí od 50 tisíc nahoru. Ty co maj závodky stojí třeba i čtvrt mega. Laděný výfuky závodky co vím nemají, mají ze svodů rouru dozadu, tak aby to co nejmíň brzdilo.
Tuneři první co dělaj hodí mezi trubky rezonátor a vyhodí tlumič nebo ho hodně překopou aby to řvalo. Je to nesmyslný a taky mě to štve. U aut co mají 500+hp, sprinty nebo občasný vyjetí, leštěnky po sobotním kafíčku tam to chápu, ale u auta pro denní ježdění to nemůžu pochopit..
Jinak dají se dělat daleko lepší a levnější úpravy, který přidají daleko víc. Záleží na typu motoru atp.
Jak si všichni myslí že když tam jebnou K&N filtr a přímý sání mají automaticky 20 kobyl nahoru se dost pletou.. Ono tam je to kdyby a to zní, že přidá až 20 kobyl při rychlosti 200km/h a dobře udělaným přímým sáním.. Zase je tam hodně afektů.
Jedny z nejlíp tunitelnejch motorů jsou motory z BMW řady M, ale ty už většinou není potřeba tunit pokud se nechceš zabývat profi závoděním, protože i bez tuningu jedou jak prase. Pokud chceš cenově dostupnější variantu tak trojkový bávo v 3,0D jede taky moc a nestojí mega..
Jo a je rozdíl mít 160 koní a z auta vybraný všechno včetně tlumení nebo mít 160 koní a půl tuny "zbytečnejch věcí". Odlehčením setrvačníku je tam třeba míň hmoty na roztáčení a při stejným výkonu a stejným palivu a všech ostatních aspektech by to mělo jít líp do otáček. Ovšem pokud to dělá lama tak si akorát rozbije blok, protože se to musí stočit tam kde se to stočit dá a pak se to ještě vyvažuje, celej proces se vleze do čtyř litrů..

Re: Nerezove vyfuky

To musí být žáruvzdorná nerez, aby ten výfuk něco vydržel. Také svařit to dohromady se musí umět. Já o tom také uvažoval, ale vzhledem k ceně a době, co si současné auto chci nechat, jsem se na to vykašlal.

Celkem dobré bylo galvanické pokovení hliníkem u normálního výfuku, který mě pak na Š-120 vydržel 7 let, než ho nějaký kámen prorazil. Tehdy to otec sehnal zadara, ale dnes to je tak drahé, že se to nevyplatí.

Re: Nerezove vyfuky

Ja si myslím že Michal nieje debil čo potrebuje pyčotuning výfuk ladený na hluk. Ale kópiu originálneho vyrobeného z nerezu. Aby vydržal dlhšie. Keď už sme pri bežných výfukoch, tak ja mám od výroby celé výfukové potrubie našopované hliníkom a aj po 20 rokoch sú aj plechy okolo výfuku celé! Až divné. Dá sa výfuk aj vyrobiť, jeden borec je tu: http://www.subaru-libero.cz/forum/viewt … p;start=40
A že mu to jazdí jak drak...
Len ehm, koncový diel výfuku-tlmič by som použil originál. Výrobca nieje blbec a má výfukovú sústavu spočítanú na rýchlosť plynov, ovplyvňuje sa odťah spalín z valcov atď atď. Jeden kamarát mal v aute koncový diel škodovácky a spotreba aj škodovková bola. Liter a pol viac ako s origo tlmičom. Tož, asi tak nejak to vidím ja.

Web

Re: Nerezove vyfuky

Kurpelme, diky. Je to presne tak, jak pises.

Chci kopii originalniho, pokud to nekdo pochopil tak, ze hodlam prznit krasne brumici zvuk benzinove V6 nejakym rezonancnim hnusem, tak to opravdu ne. Chci poslouchat motor, ne vyfuk.
Original vyfuk za katalyzatorem v obycejnem provedeni stoji takove penize, ze proste hledam alternativy a logicky na me auto nejsou nahrady z druhovyroby a pokud uz se to bude delat, tak proc ne z trvanliveho materialu.
Katalyzatory samozrejme zustanou a zakladni pozadavek na ten vyfuk je, aby byl tak tichy jak to jenom jde. O nejake pridavani koni zajem taktez nemam

Kurpelme, problem je, ze tenhle vyfuk se prodava jako original pouze v celku, tedy vcetne vsech dilu pred tim i koncovky a proto taky stoji tak hrisne penize. Spis bych sel cestou presne kopie originalu, nebo upravy koncoveho dilu na koncepcne stejny motor.

Flame: Dobrym autum patri dobre vyfuky, ale zpusobem, jaky popsal Drobek a nevim proc "dobry vyfuk" jsou vetsinou kravalovaci systemy a jako koncovky ohnute trubky smerem nahoru, zvane velmi priznacne "nachcavac". Protoze do nich chcije a u nas to jeden kolega resil vtipne dvema malymi dirkami na spodku tech trubek. Rozesmeje me to pokazde, kdyz jdu kolem toho auta. smile

PS: Popravde nejradsi bych ten vyfuk prerobil (coz jde trosku proti tomu co jsem psal o originalite a tuningu) tak, aby vypadal jako na puvodnim konceptu, kdyz uz se v tom clovek vrta:
http://www.linternaute.com/auto/magazin … 232163.jpg
Jenze to by znamenalo totalni prerobku a prechod na kompetne dvojity vyfuk, z kazde trojice valcu na jednu stranu, nebo dvojeni za tlumicem a ponechani stavajiciho spojeni, coz je mi silne proti srsti. Bylo by v tom hodne karosariny, laku a vubec problemu s prechodem pruzneho vyfuku do statickeho zadniho spoileru. Na to je cas. smile

EDIT: Vcera mi slibili v Praze u Tylla ze se mi "na nej podivaji" co se da a neda delat.

Re: Nerezove vyfuky

Nene, tak jsem to nepochopil, jinak bych ti to vytmavil napřímo, právě u tvého auta s tvým motorem mi to přijde bezpředmětný. Já se fakt chtěl zeptat na woepyčobublátorezonátorwotuzink...
Kamarád si dával nerez na vectru asi za 6k, měla to být kopie originálu s tím, že to bude odolnější vůči korozi, ale stejnak se to žárem časem vevnitř vypeče. Odhadem prý když originál uhnije po 3 letech, tenhle může vydržet třeba 5.
Koukám, že to auto máš hodně rád smile Taky jsem měl nutkání mít něco pěkně udělanýho a pohrát si s tím. Ale auto je prostě jen spotřebka, pak ti to někdo zboří a celá práce přijde vniveč, nehledě na to kolik do toho člověk narve peněz. Tak jsem prozatím rezignoval na služebního (pod)tuctového ropáka...

Re: Nerezove vyfuky

Michale, to je pekný ojeb zo strany výrobcu auta/náhradných dielov, že sa nedá samostatne objednať zvody, trubky, katalyzátor, koncový diel... To je des. Niekedy mám pocit že čím je auto novšie, tým je horšie. Takto tam jedine niečo iné upraviť, navariť príruby a napasovať. Ty to mášešte pomerne dobré, miesta je tam určite habadej.
Proti praskaniu zvodov a prehrdzaveniu výfuku pomáha chrániť celý systém plechmi (ideálne nerez, keď nieje tak pozink) proti striekajúcej zimnej brečke. Fakt to pomáha.
Držím Ti palce.

Web

Re: Nerezove vyfuky

Tak ja to u tohohle auta celkem chapu. Svody zvlast jdou, ale potrubi je v kuse.

Zorg: Vypaleni me tak nevadi, ale problem je prave ta koroze od vody a soli, nejhur je na tom prave koncovy tlumic ze spodku. Pokud se k tomu dostanu, schvalne vam sem dam fotky, at se kochnete, jak vypada spravne zkorodovany vyfuk... smile

Re: Nerezove vyfuky

Zkus v okoli motoservisy, jestli nekoho znaji. Na masiny se bezne delaji kopie z nerezu, nebo jen preplastovani. Ja tady sice kontakty mam, ale to je pres pul republiky.

Pripadne nekdo na AHC delal pekny kousky z nerezu, to bys musel zkusit pohledat, byly tam aj fotky.

Re: Nerezove vyfuky

Na toto asi nemáš. Tá trubka mala byť o 30 čísel dlhšia. To čo je na obrázku som rozšliapol, materiál mal konzistenciu tzv. perník lol
http://www.obrazok.eu/files/vbg8hvkw9f27oxwf9j3s_thumb.jpg

Web

Re: Nerezove vyfuky

No chlape... pekny. smile NA to asi fakt nemam... smile

Re: Nerezove vyfuky

Výfuk v jednom kuse má třeba moje mondeo. Jenže to je tak rozšířené auto, že tam je z druhovýroby prakticky všechno. Samotný výfuk si v pohodě seženu klasicky dvoudílný.

S nerezí bych to opravdu nepřeháněl. Ono pokud by to byl takový zázrak jak se povídá, tak by tu byla hromada výrobců a nebude s tím takový problém. Já silně pochybuji, zda se to vůbec finančně vyplatí. Za ty starosti rozhodně ne.

Pokud opravdu něco, tak já osobně bych šel do potažení hliníkem. Co máš za auto?

Re: Nerezove vyfuky

Ten nerez je imho hlavně na závodní svody, kde se to vyplatí, jenže tam se dělá GO když to dobře jde tak na konci sezony. Ještě v leštěnkách to dobře vypadá. Nikdy se to nepovede potáhnout stříbrnou folii tak aby to vypadalo pěkně jako nerez.

Re: Nerezove vyfuky

Ta stříbrná fólie je tam do prvního nastartování? lol