Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 2)

Audioweb.cz » Zesilovače, receivery » USB vstup do zesilovače

  Stránky: 1 2 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 25]

Téma: USB vstup do zesilovače

Zdravim lidi, jsem začátečník elektrotechnik a potřeboval bych poradit. Stavím si do pokoje zesík 2x75W to je všecko zatím OK, alekdyž tak přemýšlím přes jakej konektor dát vstup, tak mi napadlo jestli by to šlo přes USB?? Že bych ho propojil rovnou s PCčkem přes USB, šlo by to? A jestli jo tak co by k tomu bylo potřeba?? Díkes moc za rady.

(upravil lacik21 31. 12. 2008 3:03)

Re: USB vstup do zesilovače

Ano dá sa to riešiť aj priamim prepojením pc a zosilnovač cez usb konektor existuje na to zapojenie s integrovaným obvodom pcm 2906.Ak si to dáš do googla tak najdeš vela takých zapojení. Je to v podstate externá zvuková karta cez usb port ku pc.Ale v tvojom prípade je to zbytočná vec zvukovku už v pc máš takže ti stáčí klasický vstup zosilnovača vyviesť cez potenciometer hlasitosti v respektíve cez nejaké korekcie priamo na cinch konektory na zadnom panely tvojho zosilnovača.Potom na prepojenie použiješ kábel cinch na 3,5 mm jack ktorý zasunieš do zvukovej karty a máš to hotové načo si zbytočne komplikovať tak jednoduchú vec.Takýto vstup sa dá použiť aj na mp 3 prehrávač,cd player alebo na niečo iné ten usb by si nevyužil na nič iné len na pc.

Web

(upravil Lojzek 31. 12. 2008 11:23)

Re: USB vstup do zesilovače

přesně jak říká lacik21 potom můžeš pouštět hudbu na PC nebo na TV filmy do aleluja smile

Re: USB vstup do zesilovače

Užitečnější by bylo, kdyby ten vstup dokázal přečíst adresářovou strukturu USB flashky a přehrát uložené soubory.

Re: USB vstup do zesilovače

jo, ale to už bude cenově někde jinde smile

Re: USB vstup do zesilovače

7tech: Můžeš to trochu rozvést?

Web

Re: USB vstup do zesilovače